FpsStu Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 datan funka helt fint, men så fikk jeg pluttselig ekko i alt av lyd... Har et helt vanlig headset og audigy kort... Mistenker problemer med valg når det gjelder headset, 2speakers osv... hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 På lydkortet mitt hvertfall, så er det noen sånne innstillinger for åssen slags lyd jeg vil ha, deriblant ekko.. Ble skrudd automatisk på ekko en gang vet ikke hvorfor, men kanskje det er problemet ditt også? Lenke til kommentar
Osram Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kanskje du skal få noen andre til å teste hodetelefonene også så du er sikker på at det ikke er "naturlige" årsaker til at det blir ekko...? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 ta en titt på EAX-innstillingene dine..kan være du har satt inn noe rart der. De har egne innstillinger for headphones så vidt jeg veit... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 EDIT: fant ut feilen, var tydligvis noe feil inni instillingene på GTA:VC hadde satt på 2speakers der, så når jeg satt på headset, funka alt fin fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå