Gå til innhold

Den store tablet-tråden!

Swome

452 stemmer

1. 1. Hvilken tab kan du tenke deg?

• Motorola XOOM
      26
    • Samsung Galaxy Tab 10.1
      129
    • HTC Flyer
      25
    • Asus Eee Pad Slider
      5
    • Asus Eee Pad Transformer
      89
    • Apple iPad
      3
    • Apple iPad 2
      87
    • Acer Iconia A500
      16
    • Acer Iconia A100
      0
    • NookColor
      1
    • En annen
      17
    • Ingen
      10
    • Samsung Galaxy Tab 8.9
      16
    • Samsung Galaxy Tab 7.7
      1
    • Huawei MediaPad
      1
    • Asus Transformer Prime
      15
    • Toshiba AT200
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den virker litt beta for meg ja. Ikke like flytende rask som jeg hadde tenkt meg, en del fc, g noen ting som bare er litt ulogiske. Med tastatret tilkoblet gir den heller ikke samme pc-opplevelsen som jeg hadde tenkt meg. Samtidig er jo skjerm og resten av HW fantastisk, og SW er, ihvertfall grunntanken/utformingen, også strålende. Ikke helt perfekt ennå, men ingen sure miner, da det var slik jeg hadde forventet at det skulle være.

En fugl her inne kvitra om at ma kunne oppdatere til 3.1 vi SD kortet; er det no man gjør uoffisiet med root og slikt, eller er det et alternativ fra Asus?

:)

Lenke til kommentar

Blir vel noe dyrere med norske avgifter? Legger seg vel kanskje som resten i pris?

Har samsung noen andre fordeler enn at de er "rutinert" i gamet fremfor andre android tabs, eller blir det omtrent som de andre brettene med små nyanseforskjeller..

Gang dollaren med 10 så får du norsk pris sånn ca.

Lenke til kommentar

For de som ikke allerede har fått det med seg ser det ut til å ha blitt litt utvikling på A500 sin dev front enda vi har en lukket bootloader og ingen kernel kildekode. new_woot.gif

319100556.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1307903441&Signature=tuczPGh5zjRRigCGM8PK70Gc9io%3D

Så de av dere som har A500 og er interessert i denne utviklingen, her er topicen på XDA Developers hvor vi får fortløpende informasjon om hva som skjer :) Er et par av developerne som har fått til å kjøre 3.1 vistnok.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056783&page=33

Rett og slett utrolig kult hva noen klarer og få til konservativ_woot.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...