abene Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Toshiba lanserer eksterne harddisker med USB 3.0-støtte. Les mer Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Du får Segate 1,5 TB USB 3, usb drevet harddisk allerede. Har nettop kjøpt Segaten, gleder meg til den kommer. Segate 1,5TB USB 3 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Kan kabinettet på noen av de "ferdiglagde" eksterne 2.5" diskene åpnes for å bytte ut disk? Og er det mulig å finne ut om det sitter en vanlig sata disk inni eller om det er en disk med spesialtilkobling? Fikk et Chieftec usb3 kabinett i posten i dag, haha, makan til dårlig utført arbeid med designet for å sette inn og stabilisere disken, så jeg lurer på om jeg skal gi meg med å kjøpe kabinetter + disk. Endret 19. februar 2011 av mandela Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 USB 3.0 er ingen trend. Det er ikke en produsent som bestemmer om en ting er trendy, det er forbruker. Uansett er det sikkert folk smartere en meg som kan beskrive hvorfor dette blir feil å skrive da jeg ikke er en journalist, noe herr. Arsæll Benediktsson burde ta eksempel av. Det er ikke mote du skriver om. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Trend en eng. retning (som utviklingen tar) Og viss det ein meiner trender berre er snakk om mote så kan ein alltids slenge inn eit "språket er stadig i endring"-argument. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå