Roastbeef Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei Jeg lastet opp norton-antivirus her om dagen på en annen PC. Etter dette har det ikke gått an å bruke PC-en. Den låser seg helt. Denne meldingen kommer opp etter en stund: tosOBEX.exe - Programfeil Instruksjonen i "0x73e38d8c" refererte til adresse "0x00030004". Minnet kunne ikke være "real" Jeg hadde allerede trend-officescan på PC da jeg lastet ned norton, så tror det kan ha noe med saken å gjøre. Hadde vært kjempefint om jeg kunne få tips eller en løsning på problemet! Jeg har en DELL LATITUDE D530. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 "tosobex.exe is a process associated with Bluetooth Toshiba Stack from TOSHIBA CORPORATION" Det er aldri annbefalt å kjøre 2 antivirus på samme maskin. Om de begge to har realtime scanning av filer aktivert vil det være stort potensiale for konflikter. Det er det første jeg ville ordnet ihvertfall. -Stigma Lenke til kommentar
Roastbeef Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 "tosobex.exe is a process associated with Bluetooth Toshiba Stack from TOSHIBA CORPORATION" Det er aldri annbefalt å kjøre 2 antivirus på samme maskin. Om de begge to har realtime scanning av filer aktivert vil det være stort potensiale for konflikter. Det er det første jeg ville ordnet ihvertfall. -Stigma Men får ikke gjort det. Datamaskinen låser seg med en gang jeg trykker på skjermen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 "tosobex.exe is a process associated with Bluetooth Toshiba Stack from TOSHIBA CORPORATION" Det er aldri annbefalt å kjøre 2 antivirus på samme maskin. Om de begge to har realtime scanning av filer aktivert vil det være stort potensiale for konflikter. Det er det første jeg ville ordnet ihvertfall. -Stigma Men får ikke gjort det. Datamaskinen låser seg med en gang jeg trykker på skjermen i det hele tatt. Se om du får kontroll når du starter i safemode (trykk F8 flere ganger frem til det punktet der windwos starter å laste, så vil du få oppstartsmenyen). I safemode burde du kunne avinstalelre det du skal før du rebooter inn i normal modus igjen. -Stigma Lenke til kommentar
Roastbeef Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 "tosobex.exe is a process associated with Bluetooth Toshiba Stack from TOSHIBA CORPORATION" Det er aldri annbefalt å kjøre 2 antivirus på samme maskin. Om de begge to har realtime scanning av filer aktivert vil det være stort potensiale for konflikter. Det er det første jeg ville ordnet ihvertfall. -Stigma Men får ikke gjort det. Datamaskinen låser seg med en gang jeg trykker på skjermen i det hele tatt. Se om du får kontroll når du starter i safemode (trykk F8 flere ganger frem til det punktet der windwos starter å laste, så vil du få oppstartsmenyen). I safemode burde du kunne avinstalelre det du skal før du rebooter inn i normal modus igjen. -Stigma TUSEN TAKK! det funka, har ikke problemer lenger. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Flott å høre -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå