Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

tosOBEX.exe - Programfeil

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lastet opp norton-antivirus her om dagen på en annen PC. Etter dette har det ikke gått an å bruke PC-en. Den låser seg helt. Denne meldingen kommer opp etter en stund:

tosOBEX.exe - Programfeil

Instruksjonen i "0x73e38d8c" refererte til adresse "0x00030004". Minnet kunne ikke være "real"

Jeg hadde allerede trend-officescan på PC da jeg lastet ned norton, så tror det kan ha noe med saken å gjøre.

Hadde vært kjempefint om jeg kunne få tips eller en løsning på problemet!

Jeg har en DELL LATITUDE D530.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"tosobex.exe is a process associated with Bluetooth Toshiba Stack from TOSHIBA CORPORATION"

Det er aldri annbefalt å kjøre 2 antivirus på samme maskin. Om de begge to har realtime scanning av filer aktivert vil det være stort potensiale for konflikter. Det er det første jeg ville ordnet ihvertfall.

-Stigma

Lenke til kommentar

"tosobex.exe is a process associated with Bluetooth Toshiba Stack from TOSHIBA CORPORATION"

Det er aldri annbefalt å kjøre 2 antivirus på samme maskin. Om de begge to har realtime scanning av filer aktivert vil det være stort potensiale for konflikter. Det er det første jeg ville ordnet ihvertfall.

-Stigma

Men får ikke gjort det. Datamaskinen låser seg med en gang jeg trykker på skjermen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

-Stigma

Men får ikke gjort det. Datamaskinen låser seg med en gang jeg trykker på skjermen i det hele tatt.

Se om du får kontroll når du starter i safemode (trykk F8 flere ganger frem til det punktet der windwos starter å laste, så vil du få oppstartsmenyen). I safemode burde du kunne avinstalelre det du skal før du rebooter inn i normal modus igjen.

-Stigma

Lenke til kommentar

-Stigma

Se om du får kontroll når du starter i safemode (trykk F8 flere ganger frem til det punktet der windwos starter å laste, så vil du få oppstartsmenyen). I safemode burde du kunne avinstalelre det du skal før du rebooter inn i normal modus igjen.

-Stigma

TUSEN TAKK! det funka, har ikke problemer lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...