Smågal Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Petter ass! Når går Petter i dag? Skal på jobb halv 3 :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Finalene starter 15. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Flere som ser på NRK-Nett tv nå? Er det bare hos meg eller sender de med veldig dårlig oppløsning, er jo umulig nærmest å ha i fullskjerm Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Var veldig varierende i går og under åpningsseremonien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Flere som ser på NRK-Nett tv nå? Er det bare hos meg eller sender de med veldig dårlig oppløsning, er jo umulig nærmest å ha i fullskjerm Haha, sjekket det ut nå. Ser ut som en latterlig dårlig gratisstream. Litt mer kan man forvente av kringkastingkanalen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Bra NRK. Nedtellingsklokka til distansen går oppover. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Drøye legger på Pølsa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Bra NRK. Nedtellingsklokka til distansen går oppover. Hahahaha. :!: Pølsa er rå! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Skinstad tror Pethukov eller Jönsson vinner på herresiden og at Kikkan Randall vinner på damesiden i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Skinstad tror Pethukov eller Jönsson vinner på herresiden og at Kikkan Randall vinner på damesiden i dag. Tviler på at han er helt ærlig. Om han har trua på nordmennene og de skuffer, så kommer han til å få masse press på seg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Flere som ser på NRK-Nett tv nå? Er det bare hos meg eller sender de med veldig dårlig oppløsning, er jo umulig nærmest å ha i fullskjerm Haha, sjekket det ut nå. Ser ut som en latterlig dårlig gratisstream. Litt mer kan man forvente av kringkastingkanalen. Ja var min tanke også, men vurderingsevnen til NRK har vel vist seg å ikke alltid være den beste, så de føler vel denne oppløsningen er super Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er det lang pause mellom kvalikken og finalene? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Skinstad tror Pethukov eller Jönsson vinner på herresiden og at Kikkan Randall vinner på damesiden i dag. Tviler på at han er helt ærlig. Om han har trua på nordmennene og de skuffer, så kommer han til å få masse press på seg. Heller ikke Hetland har tro på de norske i dag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Gliser alltid hver gang jeg hører Carlsen tar av på Astrids gull i Sapporo. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Heller ikke Hetland har tro på de norske i dag Han var en smule sarkastisk da. :!: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Må vel sikkert ha denne i mine innlegg.. HEIA NORGE! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Når begynner finalene, både menn og kvinner? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Takk, er jo umulig å finne ut. NRK vil jo ha oss til å se alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå