NorthugJr Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei! Jeg og kjæresten min reiser til Bahia Feliz den 2.mars. Vi skal være borte en uke. Formålet med oppholdet er først og fremst sol og varme, men er det noe vi må eller bør oppleve i nærheten? Har vært i Playa del Ingles før. Noen tips? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det kommer litt annpå hva du tenker på som "bør" oppleve. Selv mener jeg at Guanche-landsbyen oppe i fjellene ovenfor er et "must", rett og slett fordi at for få vet om folkemord/assimileringen som foregikk på kanariøyene etter at spanjolene okkuperte dem. Ellers så er jo vaffler på sjømannskirken i Arguineguin en klassiker. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Er ikke så veldig kulturell av meg, men denne landsbyen høres interessant ut. Tenker mer på underholdning. Stranda i Bahia Feliz er etter hva jeg har forstått ikke all verden. Går det busser til for eks Anfi del Mar eller Amadores beach? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det går busser til både Amadores og Anfi. Det er strengt tatt samme bussen. Se etter den som skal til Mogan. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Konge! Sist jeg var i Playa del Ingles var jeg der i 12 dager før jeg dro til Anfi. Først da, på den ene dagen ble jeg brun. Hehe. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Relativt kjipt sted, selve bahia feliz, vil anbefale å ta en tur til Las Palmas kanskje, ta bussen til dyreparken, der har de delfinshow og sånt nå tror jeg. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Sioux City, cowboylandsbyen oppi fjellene! Hvis den fortsatt er der, jeg var på BF under VM i 94 som 11-åring og husker den cowboybyen veldig godt! Kanskje litt i overkant charter kanskje... Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Badeland, cowboylandsby og enten stranda Amadores Beach eller Anfi del Mar. Peiling på hvor mye bussen kan koste? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Nei, men den er ikke SÅ dyr. Det er en lokalbuss. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) i 94 var det også en fet (igjen, jeg var 11) gokart-bane der, med egne små motorsykler, om du blir lei av sola! EDIT: fant den på google earth. like vel Berrieli og rullebanen til en flyklubb. like øst for BF Endret 21. februar 2011 av Archeron Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 De har også ordentlige gokarter hvis du er voksen Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 i know. jeg var nemlig for ung for å kjøre motorsykkelen, så det var der jeg debuterte som gokart-kjører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå