mobilen.no Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Mange forbedringer vil være på plass når WP7 kommer i norsk drakt. Les mer Lenke til kommentar
JMWM Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Lurer på 2 ting: 1) Blir det mulig å oppdatere de Windows Phone 7 telefonene som selges nå til norsk når norsk blir tilgjengelig til høsten? 2) Har følgende problem på min HTC Trophy 7: Hvis tlfnr er lagret med countrycode (+47) så matches ikke innringer med kontaktbasen i tlf. Hvis jeg derimot fjerner +47 funker det!!! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 1) Ja, hvis ikke er MSFT virkelig på bærtur. Mener å være sikker på at jeg leste det et sted. 2) Mener å huske å ha lest at dette og skal bli teipa igjen. Ville hvertfall vært veldig rart om de ikke gjorde det. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Lurer på 2 ting: 1) Blir det mulig å oppdatere de Windows Phone 7 telefonene som selges nå til norsk når norsk blir tilgjengelig til høsten? 2) Har følgende problem på min HTC Trophy 7: Hvis tlfnr er lagret med countrycode (+47) så matches ikke innringer med kontaktbasen i tlf. Hvis jeg derimot fjerner +47 funker det!!! 1) Kan aldri tenke meg at det ikke skal gå. 2) Endring av en registerverdi fikser dette, gjorde det på min og det funker fett. Google is your friend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg