voffen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Har en selvbygger med et Abit IP35Pro hovedkort som har fungert i lang tid. De siste dagene har jeg måtte trykke flere ganger på startknappen før den har reagert. I dag vil den ikke boote, på postcode displayet står det 0.1 og når jeg trykker på powerknappen kommer det Code 2 og ingen pip fra intern høytaler... Har tatt Clear Cmos både med knappen bak og ved å bytte om bryter/batteri. Har også Googlet litt men det er dårlig med tips å hente der så jeg satser på geniene på dette forumet Noen som har noen tips??? Endret 18. februar 2011 av voffen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er det et gammelt kort? Ta en titt på om kondensatorene har begynnt å lekke på toppen. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Er det et gammelt kort? Ta en titt på om kondensatorene har begynnt å lekke på toppen. Er 2-3 år tror jeg. Alle kondensatorene har heldekkende "metall"kappe, men ingen søl. Trykket et par ganger på powerknappen på selve kortet og da startet den opp. Etter å ha vært inne i Bios og lagret ble den "død" igjen. Kom opp igjen når jeg holdt inne PW på kortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå