marbek Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei, jeg har lett litt på internett etter et forum for blinde, men jeg kan ikke "se" noen på Norsk. Derfor driver jeg å prøver å lage et forum, men er det noen som var hva slags forum typde som er best med tanke på de blinde? Altså, det bør være så få menyer og så mye tekst som mulig istedet for linker og menyer. har testet denne litt: nbsf.foruml.biz (ja, jeg vet det er free -.- )men er ikke helt fornøyd da denne virker meget tungvind. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Du veit at blinde ikkje kan sjå, right? Endret 18. februar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 De har spesialiserte tastaturer osv som hjelper dem å lese og skrive. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Og text readers, det tenkte eg ikkje på. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Du må huske at ALT skal ha en alt tag, da det er det som brukes til å lese bildetekst og slikt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Du har både text-to-speech, og "skjermer" som lager blindeskrift etter hva som står på skjermen. Som en bred plate med en eller flere linjer fyllt opp med små hull der det kommer opp tapper etter hvilke bokstaver som skal tegnes. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Forum på internett? Mind blown. Forum: The public square or marketplace of an ancient Roman city that was the assembly place for judicial activity and public business. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 jeg har en blind elev så jeg vet hvordan det meste fungerer, men er det noen som vet om noen forumtyper med TEKST (altså ikke logoer og bildemenyer osv... jeg vil ha TEKST) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå