Gå til innhold

Sony Ericsson vs HTC

Anbefalte innlegg

er på utkikk etter en ny mobil, og har egentlig ventet på sony ericsson sine nye modeller.

SE har jo ikke hengt med like godt på smarttelefon siden i forhold til HTC. men hvordan er det nå med di nye modellene.. Er di blitt like bra som HTC sine telefoner?

utifra di nye modellene har jeg kikka på SE ARC og Xperia PRO.. jeg legger mye vekt på godt kamera derfor er SE det jeg heller mest mot. noen som har mere greie på hva som er forskjellen på disse bortsett fra størrelsen på di så klart?! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Xperia Arc kommet ut for salg? Ville ikke anbefale Xperia X10 pga. manglende oppdateringer. Synes også SE sitt "skin" til Android er rotete kontra HTC sitt Sense...skjønt det kanskje er en vanesak.

Er ikke bare en vanesak. HTC sense er veldig bra, og gjør menyene veldig ryddig og fine.

Lenke til kommentar

HTC har fått mye trøbbel med gamle telefoner når de er veldig trege.

Jeg har hatt en gammel htc som jeg har vært mektig ufornøyd med og kastet.

Så jeg har testet en del forskjellige telefoner opp igjennom tiden.

Men når det er sakt.

Nå har jeg en HTC desire. Dette er for meg en meget bra mobil!

Den har fungert kjempebra. Den er rask, android markedet har masse bra gratis applikasjoner.

Dette er en telefon som også har tålt mye juling. den har gått gjentatte ganger i bakken, på blant annet asfalt, betong og parket. dette har den ikke vist ett eneste tegn til. Jeg har også mistet den i vasken så den har fått en kjapp spyling, den har ikke tatt skade.

Men en minus er at batteriet holder ikke lenge, jeg må lade den hver kveld. på den andre siden har jeg ikke hørt om noen smarttelefoner som holder godt på batteriet heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vil man ha standby/taletid velger man ikke en smartphone, så enkelt er det!

@Mr. A: Godt det ikke bare er meg ;) Men det jeg har inntrykk av er at SE sitt UI faktisk er mer rotete enn Android "vanilla". Nå har jeg kun testet X10 mini Pro, men for min del fremstod dette mer som en vanlig telefon med et par ekstrafunksjoner enn en smartphone...eller en fordummet utgave av Android om du vil. Til SMS, ringing, musikkavspilling og facebook fungerer den alldeles glimrende, men med en gang man begynner å ville benytte telefonen til mer "seriøs" bruk blir det rot & knot.

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Er i litt samme dilemma selv.

Er meget fornøyd med Sense og byggekvaliten på min HTC Hero, men kamera er nesten helt ubrukelig. Er heller ikke fornøyd med HTC ang. oppdateringer.

Nå står valget mellom Xperia Neo og HTC Desire S. (Synes alle andre nye "topp"-mobiler er alt for store!) Skulle gjerne hatt Desire S med Neo sitt kamera. ;)

Lenke til kommentar

godt å se det er noen som heller mot SE også da..

trur vel kanskje jeg heller mot SE jeg også tilslutt og da veldig mye pga kameraet, lei av å ha ett udugelig kamera på mobilen.. men veit ikke om det blir arc eller pro ennå..

Tror jeg går for Xperia Neo (Pro uten tastatur) pga kameraet + at den er litt mindre fysisk enn Desire S. Er også lei av ubrukelig kamera på HTC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...