Postkassestativ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 På bilen min har lysene sluttet å fungere med tenninga på. Alt er som normalt helt til jeg setter på tenninga. Lysene slår seg ikke på automatisk når den starter, når jeg slår på lysbryteren lyser kun frontlysene. Instrumentlys og baklys funker ikke. Når jeg slår av tenninga så funker alle lysene som normalt. Kan få lysene til å fungere når jeg kjører, ved å vri tenninga litt av. Da funker ikke blinklys, vifte, ryggelys, cd-spiller og airbag-lampa lyser. Noen ganger kan det hende at lysene plutselig funker som normalt, men det er helt til jeg stopper bilen. Har skiftet tenningslås og lysbryter uten hell. Hadde vært en fordel å fått dette fikset, da den skulle ha vært på eu-ok i november 2010. Det er en 94 Chrysler Voyager 2,5i Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Fikk det til sånn ca. etter at jeg feilsøkte i timesvis. Det var et enten-eller-rele som ikke funka som det skulle, funka ikke å skifte det heller. Endte opp med at jeg stakk inni en papirbit så det sto på samme plassen hele tiden. Da funka alle lysa når jeg slo på bryteren, men automatiske kjørelys funka ikke da. Fram til nå ser det ut som om at alt annet i bilen funker slik det skal. Får vel venne meg til å slå på lysene før jeg starter turen Lenke til kommentar
gxi Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det releet skal sansynligvis styres av tenninga, så du får kanskje til noe med å montere det på utsiden via ledninger med styring til tenningsbryteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå