JokkeOnO Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 JokkeOnO feat eXo - Du må ikke bli 2 Lenke til kommentar
Largie Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 En veldig bra skrivd låt Jokke! *krysser fingra* for at broderen går ut av rusen Lenke til kommentar
JokkeOnO Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Tusen takk Largie! Det varmer Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ikke verst! Håper det ordner seg for broren din. Vet hvordan rus kan fucke opp... Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Likte det til tross jeg ikke er fan av rap. Bra skrevet :-) Lenke til kommentar
JokkeOnO Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Ikke verst! Håper det ordner seg for broren din. Vet hvordan rus kan fucke opp... takk for det! rus er no forbanna møkk! han sliter fortsatt, men man må bare jobbe på videre mot et rusfritt liv! Likte det til tross jeg ikke er fan av rap. Bra skrevet :-) takk Lenke til kommentar
Veto Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Faen meg bra saker! Dette her framfor mye annen norsk rap, stå på! Lenke til kommentar
JokkeOnO Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Faen meg bra saker! Dette her framfor mye annen norsk rap, stå på! Det varmer!! 1 Lenke til kommentar
arcaders Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 bra skrevet! håper flest mulig hører denne sangen Lenke til kommentar
bas Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Sterke saker, evig mye bedre enn alt det overfladiske drittet man får tredd nedover øra til daglig. Håper det ordner seg for broren din. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ganske fengende. Liker egentlig ikke sånn "yoyo, jeg er gangster og livet er så hardt" sanger. Føler mye av dem er unnskyldninger for å sitte å grine over hver minste ting, nærmest på emo nivået. Dette her var derimot veldig bra, dypt og rørende. Håper det går bra med broren din. Tror nok han blir veldig rørt om han hører sangen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Likte det til tross jeg ikke er fan av rap. Bra skrevet :-) Helt enig. Liker generelt ikke rap, men denne her var sterk, kanskje pga. bildene i sammenheng med historien men jeg likte den veldig godt. Håper det ordner seg for dere. Lenke til kommentar
JokkeOnO Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Tusen takk for gode tilbakemeldinger!! Det inspirerer til å skrive mer + å kjempe videre for brodern. En liten oppdatering. Han har kommet seg på avrusning nå etter "hardkjør" i januar og februar. Jeg krysser fingrene for at det hjelper denne gangen! Mvh Jokke Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Mye bedre enn ca 99% av alt annet norsk rap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå