AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei. Har et seriøst peneteringsproblem med den nye jenta jeg blitt stormforelsket i! Vi har datet en lang periode før vi skulle starte med sex. Når tiden var inne var spenningen på topp, og jeg klarte dessverre ikke å penetrere henne. Fikk den rett og slett ikke inn. Har heller ikke den største penisen, rundt 13cm. Etter litt forsøk døde også ereksjonen. Grunnen er nok stresset som oppstår ved tanken på å miste henne:( Heldigvis er jenta kjempe forståelsesfull og tålmodig og vi har bestemt oss å prøve engang til Jenta er meget spesiell for meg og dermed er presset meget stort. Både jeg og jenta er dødskåte når vi setter igang. Vi er edrue. Tips på hva jeg bør gjøre/være forberedt på neste gang? (blir særdeles takknemlig for gode råd) Gutt 25 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Mange som sliter med dette, er bare å gi det litt tid Lenke til kommentar
DMN Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det kan hende dere går for fort fram fordi dere er så kåte, prøv å utvid henne litt med fingrene først Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Takker for svar så langt Kan det være lurt å ha drukket litt først for å bli mer avslappet? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ikke drikk, alkohol og sex burde ikke være en nødvendig blanding! Pass på at du heller får dama godt oppvarmet først. Gi henne litt ekstra oppmerksomhet og føl deg fram med fingrene om det er plass, unngå å prøv med kuken før du kommer inn. Ødelegger litt stemningen Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Bruk munnen. Gjør det vått. Det funker veldig bra, og jentene liker det også, og muligens blir enda våtere selv. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Glidemiddel Lenke til kommentar
DMN Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Bruk munnen. Gjør det vått. Det funker veldig bra, og jentene liker det også, og muligens blir enda våtere selv. Jeg ville ikke anbefalt spytt som glidemiddel. Spytt tørker fort, og hvis problemet er at hun ikke blir våt nok på egenhånd, så er det bare en veldig midlertidig løsning og smerter vil oppstå. Investere i glidemiddel er mye lettere. Oral sex er greit nok, men ville heller fokusert mer på oral teasing Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hadde akkurat samme problemet en tid tilbake. Hun var våt som bare det, men jeg fikk såvidt plass til to fingre, let alone å klare å penetrere henne. Selvfølgelig ga jeg det et forsøk, men fikk den ikke inn med det første, og da ble det jo såklart awkward og jeg fikk press på meg siden hun da var jomfru, så ereksjonen døde like etter. Har funnet ut at problemet kan ligge i at hun er for anspent og underbevisst strammer hun til selv. Neste gang jeg er med henne, skal jeg være sikker på at hun er 110% avslappet og trygg før jeg prøver. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er det ei jomfru så er det ikke overraskende at det er trangt Gi henne litt mer tid, pass på at hun er komfortabel og slapper av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg