Gå til innhold

Forumtreff - Trondheim, Mars 2011


Gjest Slettet-77do0b

  

16 stemmer

  1. 1. Hvor skal det konsumeres mat?

    • Graffi
      6
    • Egon
      9
    • Likegyldig
      1


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Forumtreff - Trondheim

 

Hei. Det har på dette forumet lenge vært tradisjon å arrangere forumtreff hvor medlemmer samles til sosiale treff og hva det innebærer.

Selv har jeg aldri vært med på slike forumtreff grunnet min lokalisasjon, men i senere tid har jeg flyttet til Trondheim og jeg har inntrykk av at forumtreff her har tidligere vært arrangert med hell. Derfor ønsker jeg å prøve i alle fall å få arrangert et forumtreff her i byen for interesserte.

Ingen ting er fastsatt så derfor er det viktig med innspill fra alle som har lyst til å være med, og hva vi skal bedrive med.

Foreløpig setter jeg opp en liste over påmeldte. Dette innebærer ingen som helst forpliktelse, men mer for å se hvor mange som faktisk ønsker å delta.

 

Det er bare å slenge seg med dersom man har lyst. Det er ingen aldersgrense og det er heller ingen grunn til at dette skal være en dyr afære.

 

 

Dato:

12 Mars?

 

Aktiviteter:

MAT!

 

Deltakere (kanskje):

Egil

Cinque

SLIguy + kompis

Cognomen

Matsemann

Datasmurf

b-real

MrLuni

Dramatikk

Penance

erlendo89

Landon

AudunXetrov?

 

Kom også gjerne med innspill vedrørende denne posten og innholdet i den for at den skal bli mest mulig informativ.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Dersom det viser seg at det straks blir interesse for dette, så kan vi nå være heldig at det blir tidlig i Mars også. Jeg har ingen erfaring vedr. planlegging av slike treff så jeg vet ikke hvor kjapt det eventuelt tar før folk blir enige :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tenkte kanskje at det hadde vært best å få det til på en Fredag eller Lørdag. Går ut ifra at vanlige ukedager gjør det litt vanskelig for folk flest å få til. Selv har jeg fri annenhver helg, uke 10 og 12. Men dersom det passer for alle andre untatt meg ei helg, så er det jo klart at det ikke skal stå i veien for et forumtreff. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Skal vi si det slik at vi prøver å få det til den 12 ettersom det er en Lørdag? Nå vet jeg ikke hvordan det ligger an aldersmessig på folket her dersom det blir snakk om å dra videre ut på byen. Det er vel 20-årsgrense på Lørdag, men 18 på fredag?

Lenke til kommentar

Skal vi si det slik at vi prøver å få det til den 12 ettersom det er en Lørdag? Nå vet jeg ikke hvordan det ligger an aldersmessig på folket her dersom det blir snakk om å dra videre ut på byen. Det er vel 20-årsgrense på Lørdag, men 18 på fredag?

Jeg er i hvert fall over 20, så det går fint. Lørdag 12 mars er bra, men eksakt når og hvor skal forumfolket møtes?

 

Skal vi si 18:00 på Peppes Pizza i Kjøpmannsgata?

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...