SirTerning Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hei Jeg har problemer med å komme meg inn på Xbox Live og Steam får feilmelding om at jeg ikke er koblet til internett noe jeg så klart er. Har prøvd diverse ting for å fikse problemet men ingenting fungerer... Har fåresten bredbånd fra Telenor og en Zyxel P2602HWT ruter Min bror har også problemer med å nedlaste torrenter (Feilmelding: Timed-out 10060), dette skjedde samtidig som når jeg fikk problemer med å komme meg inn på Xbox Live og Steam. Samt så kommer det feilmelding når jeg prøver å ta en pingtest på pingtest.net :s Er det noen som har en løsning på ka som kan være feil ? Takk for all hjelp på fårhånd Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) 10060 betyr at du har treg forbindelse mot internet. Gå i cmd (ledetekst) og skriv: tracert www.uio.no <enter> Post resultatet. Slå av og på routermodem og se om det blir noen forskjell. PS: Disse problemene kan være forårsaket av din brors torrentprogram. Det lønner seg å sette begrensning i programmet hans. Det viktigste er å sette antall forbindelser (connections global) til f.eks 50. I tillegg bør han begrense upload og download til under 50% av linjekapasitet. Endret 18. februar 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå