DJ_Dark Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Husker ikke mye av kampen, men hadde en jævla fet kveld på pubben med Jørgen, niko og bananasplitt. Axel (sistnevnte) ble latterlig full. Gøy! Skal gjentas på onsdag. Endret 19. februar 2011 av DJ_Dark 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hadde en fin kveld, til tross for at United spilte helt hinsides dårlig. Jeg skjønner ikke hvordan man kan storspille på reservelaget og være så dårlig på førstelaget. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Forskjell på reserve og a-lag da. Kampen var kjedelig. Derfor husker man lite av den. Endret 20. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Lagene man møter på reservenivå er strengt tatt bedre enn det lagene i Crawleys divisjon. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Forskjell på reserve og a-lag da. Kampen var kjedelig. Derfor husker man lite av den. Det er sant. Men det er strengt tatt ikke vanskeligere å treffe en medspiller på A-laget enn på reservelaget. Spesielt med tanke på at nivået på Crawley sannsynligvis er lavere enn i reserveligaen. Når det er sagt hadde nok Crawley helt hinsides med guts og motivasjon med tanke på hvor stor denne kampen var for de. Trodde de skulle være litt mer ... slitne på slutten for å si det sånn. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Cool kveld på byen med DJ, Jørgen og niko! 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hhaaha! Akkruat hjemme nå ogfikk a,,kkurat det jeg venta på. Faen så herlig bilde gutter! Eller for å si det på en annen måte: Tenk all den verdifulle tiden den talentløse dassen der får som kanskje Ravel Morrison kunne fått! Du har aldri sett en reservekamp. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Øy, barnerumper jo. Måtte dere vise leg eller? Hø hø. Hvor så dere kampen? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Herregud, dere er jo alle spinkle som faen! Og jeg som originalt hadde tenkt å ta kontakt med et par av folkene her inne når jeg reiste inn til osslo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Kall de andre barnerumper. Fra venstre: Jørgen, niko, Points, meg. Endret 20. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 naaaaaw, såååå søøøøte Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jørgen drikker imsdal på byen? Neinei. Hvis ikke det er ren sprit da... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er vel niko sin. Han hadde også medbrakt frossenpizza i McDonalds-pose. Jeg kom virkelig i godform i går, herregud så mye drit dere må ha vært vitne til ramla ut av kjeften min underveis. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kan i alle fall si at huskesansen din forsvant ganske fort i går. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kriterie å være feit for å møte deg Big Tone? Herlig kveld. Hvertfall frem til 23-ish. Om jeg skal kåre en vinner, så blir det banansplitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det gikk til fy etter du forsvant fra oss? Tror alle vil kåre han til vinneren i går. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Niko sin Imsdal-flaske. Jeg må alltid vise leg. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kriterie å være feit for å møte deg Big Tone? Herlig kveld. Hvertfall frem til 23-ish. Om jeg skal kåre en vinner, så blir det banansplitt. Haha, herregud. Her var jeg i natt. Må seriøst slutte med fyllepostinga, ja takk til alkomåler på både PC og telefon. Uansett, regner med at du kommer til å se ut som den minste gutten på byen på siden av meg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 DJ: Dro opp og ned, endte opp på sørpefylla på en bar nede i sentrum, der jeg kom i prat med en gjøk (Liverpool-supporter) som satt å sang om Busby Babes og Munchenulykken osv. Hvor han etterpå presterer å si at topp 3 spiller som noen gang har spilt i PL er følgende: Dennis Bergkamp, Robbie Fowler og Paul Gascoine. Hahahahaha. Det resulterte i at jeg holdt på å sparke han i trynet da, men tok til fornuft og dro hjem istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå