Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Crawley Town (FA-cup)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FY FAEN Ferguson!

 

Du har noen prioriteringer som er helt tragiske av og til!

Så mye ungt talent som vi har i stallen, og så velger du å la bøtter med drit som Bebe, Obertan og Gibson fullføre 90 fuckings minutter?

Hva med Morrison, Pogba, King???? Eikrem fikk til og med aldri sjansen, selv om han tidvis briljerte på reservelaget!

Hva gjør egentlig Gibson i United? Han uttalt for en eller to sesonger siden at han ville heller sitte på benken i Man Utd enn å spille noen andre plasser! What the hell? For en jævla taper! Synes han det er magisk å spille elendig mot lag fra 6. div? FUCK OFF Gibson!

Vi har mange vinnerskaller i United, men jeg er sikker på at ingen av dem er fornøyde uan-fucking-sett når di blir satt på benken! Piss off til fucking stoke eller noe!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Kampen er ferdig og United tar seg selvsagt videre. Som vanlig vinner man på en dårlig dag. Det er jo positivt på en ellers dårlig dag.

 

Kan ikke annet enn å bli mektig imponert over bortelaget, både spillere og supportere. Samtlige spilte med hjertet utenpå drakta. Og supporterne var rett og slett fantastiske. De stod på under hele kampen og heiet frem laget. Husker enda videoen (som ligger ute på youtube) hvor Crawley trekker United i FA-cupen. Fantastisk stemning!

Lenke til kommentar

En pinlig United årgang. Gleder meg så jævlig til halvparten av disse bøssene er borte og det har Ferguson snart å gjøre noe med. Flau fotball, som å se oss på bortebane, en jævla skam. Blir pissa i trynet av postmenn og sykepleiere.

 

Tar seieren og skal prøve å sette denne kampen på "ikke vår dag" kvota, men den er faan så full fra før. Hvordan dette laget (var flere utpå der med PL erfaring i bøtter og spann) leder ligaen er meg en gåte.

 

10-12 mann ut i sommer, det samme inn. Her må det ryddes opp før vi går på en Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...