Jotun Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Latias: Glemte å si det, Brown er en målscorer av rang også! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Der satt den! Wes Brown Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Heia Crawley Town!!!! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 BROWN! Herlig heading! Gidder forresten ikke å gi Gibbo æren for innlegget. Han fortjener det ikke. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Han skal ha kreditt for ei nydeleg pasning til Hernandez i forkant av corneren. Der burde Chicha gjort det betre. 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 C'MON U RED DEVILS!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Latias: Glemte å si det, Brown er en målscorer av rang også! Dette sa du bare pga. scoringen! Jeg tror ikke på deg! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Æres den som æres bør Latias, innlegget var konge og pasningen som førte til corneren likeså. Kanskje han spiller med senkede skuldre i dag? Haha, lindegaard følger opp VdS på keeperfeiringer Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Ikke ett eneste skudd av Gibson så langt. Kanskje mannen endelig har tatt hintet? Faen! Endret 19. februar 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Flott pasning av Gibson. Lurer på om Obertan kødder eller om han bare er så dårlig, vanskelig å si. Skjer med Gibson da, every dog has its day tydeligvis. Endret 19. februar 2011 av Goldwing Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 BROWN! Herlig heading! Gidder forresten ikke å gi Gibbo æren for innlegget. Han fortjener det ikke. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Wtf, gibbo med NOK en krempasning Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Bebe får faktisk Obertan til å sjå endå verre ut. Gibson har faktisk begynt å treffe med pasningane.. Ikkje dumt. Fabio må få smake litt på veksthormonane som broren har fått siste året. Endret 19. februar 2011 av archanios Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Æres den som æres bør Latias, innlegget var konge og pasningen som førte til corneren likeså. Kanskje han spiller med senkede skuldre i dag? Hver eneste gang jeg gir han kreditt så følger han opp med å skuffe alt og alle resten av kampen (pluss de 4-5 neste også). Så det mot Bayern ifjor, så det mot Birmingham før nyttår. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Chicharito leikar Inzaghi i dag... Bur i offside Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Mange pene pasninger av Gibson nå, men hvofor skal han ødelegge inntrykket med totalt mislykket skudd i ny ne... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Gibson har ikke skuffet meg Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Gibson har ikke skuffet meg Jeg regner ikke med at forventningene var spesielt høye heller. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Første 20 var han ikkje mykje å skryte av heller, men han har slått nokre gode pasningar i ettertid. Generelt sett har vi vore temmeleg tafatte. Det ser ikkje ut som at det er fleire divisjonar forskjell på laga, men det har jo sjølvsagt eindel med kva spelarar vi har utpå der også. Det blir ikkje skapt noko særleg nokon veg og det har ikkje akkurat vore stor underhaldning første 45, men eg håpar framleis på at vi skal ha så god kontroll at eg får sjå både Pogba og King i løpet av kampen, og gjerne meir enn fem minutt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå