DJ_Dark Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 DJ: Hm? Pub i Oslo? Jeppsi pepsi! Mulig å slenge seg på evt? Eller redd for spamming irl? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Denne skal nytes på pubben med Jørgen og et par halvlitere regner jeg med Som vanlig er ikke jeg invitert.. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Seriøst Points. Vi drar til byen og gir dem en smekk! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Seriøst, hadde jeg vært Crawley Town nå så hadde jeg fryktet Red Devils... oh wait. (Jotun-klasse der!) Endret 19. februar 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ooooohhh reeeeaaaaalllllyyyyy Tc? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Crawley har vel ingenting å frykte. Ingen tror de skal vinne. De har ingenting å tape. Det beste for dem er vel egentlig en uavgjort slik at de får enda en tv sendt kamp som sikkert gir større økonomiske inntekter enn en sesong for dem De har vel alerede fått mere ut av facupen denne sesongen enn noen drømte om på forhånd Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Dette er ein typisk kamp der vi kan gå på ræva. Uansett kor mykje det blir snakka om å ikkje undervurdere motstander, så vil det sitte i hovudet på dei fleste at det er eit lag frå utanfor ligasystemet. Samstundes vil dei heilt sikkert gje oss ein helvetes kamp, kjempe om kvar ball og blø for seg sjølv og klubben, i det minste i denne eine kampen. Det blir nesten alltid bomber i løpet av ein sesong og det ville vere ganske typisk at det kom i ein skikkelig David mot Goliat kamp. Vi ser jo vanlegvis ikkje ut til å vere spesielt komfortable når motstander har skikkelig fighter-innstilling så der må vi nok passe litt på. Kvalitetsmessig er det såpass stor forskjell på laga at vi bør vinne med kalassifre og eg håpar verkeleg vi gjer akkurat det. Red Devils eller ikkje, det vil ikkje vere noko kjekt å ryke for Crawley. Lenke til kommentar
Abner Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Satser på at Manu foretar en vanvittig undervurdering,stiller med et svekket lag og at det springer en kjempebombe. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Mulig å slenge seg på evt? Eller redd for spamming irl? Denne skal nytes på pubben med Jørgen og et par halvlitere regner jeg med Som vanlig er ikke jeg invitert.. Haha! Sleng dere på da vel. 17.00 sharp er jeg der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Send meg nummeret ditt på PM niko i tilfelle vi ikke finner fram. Var ikke akkurat i sentrum den derre puben din. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ser frem til det her. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Skal sette 50 kr på man u... handicap 0-2 eller 0-3? Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 0-3. United kommer til å knuse det laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Skal sette 50 kr på man u... handicap 0-2 eller 0-3? Tviler på at vi vinner med fire mål med Bebe og Obertan på hver sin kant, pluss Gibbo i midten. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Skal sette 50 kr på man u... handicap 0-2 eller 0-3? Tviler på at vi vinner med fire mål med Bebe og Obertan på hver sin kant, pluss Gibbo i midten. Sant.. Går for 0-2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg tipper på uavgjort, noen som vil vedde i mot? Jeg setter stoltheten på spill. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Okei Gold, jeg er med. Satser stoltheten min på United-seier Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Official: Lindegaard, Rafael, O'Shea, Brown, Fabio, Gibson, Carrick, Anderson, Obertan, Chicharito, Bebe. SUBS: Kuszczak, Smalling, Tunnicliffe, Fletcher, Pogba, King, Rooney. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 God nok lag til å vinne kampen. Flott at Rooney er på benken. Herlig å se King og Pogba der også. Har ikke sett så mye til Tunnicliffe, men har hørt han er lovende. Burde bli seier, selv om jeg aldri er trygg med Obertan, Bebe og Gibbo på en bane samtidig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Godt nok lag dette her, bortsett fra Gib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå