Gå til innhold

Øyebryn, virkelig så viktig?


  

86 stemmer

  1. 1. Nappe eller ikke?

    • Nappe sier en mann
      60
    • Ikke nappe sier en mann
      18
    • Nappe sier ei dame
      7
    • Ikke nappe sier ei dame
      0


Anbefalte innlegg

Alt med måte sier jeg bare! Det er virkelig ikke fint med monobryn verken hos kvinner eller menn spør du mæ! Te dama så ramme øyenbrynan inn ansiktet hvertfall. Men det er alderles ikke fint med overnappede øyenbryn heller.

Gå for det naturlige, ikke forme øyenbrynan til en ny form, men napp dem etter koss det er naturlig. Go natural!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nappe, sier denne dama! :)

 

Jeg er fan av mer naturlige bryn, så jeg synes ikke man skal nappe for mye. Er fint å fjerne tuster mellom brynene, og å rense opp litt i underkant for å få litt kontroll på dem. De fleste kan med fordel også fylle dem ut/farge dem med brynfarge eller permanent farge. Stort sett kler de fleste litt mørkere bryn.

 

Jeg napper også brynene til samboeren min. Absolutt ikke mye, bare litt for å få et "renere" uttrykk. Han ser forskjellen godt selv også, og foretrekker at de nappes.

Lenke til kommentar

Nappe, sier mann!

Iallefall hvis det er veldig nødvendig. Jeg er i likhet med Christer Falck (dog ikke i like stor grad) plaget av en del hår mellom øyenbryna. Ikke nok til at det blir ett bryn, men nok til at det ser litt tullete ut. Derfor må napping til et par ganger i uka/når jeg har tid. :)

 

Når det gjelder damer er helt klart monobrow turnoff for meg. Det samme gjelder veldig tykke øyenbryn, men det er vel smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...