Gå til innhold

Øyebryn, virkelig så viktig?


  

86 stemmer

  1. 1. Nappe eller ikke?

    • Nappe sier en mann
      60
    • Ikke nappe sier en mann
      18
    • Nappe sier ei dame
      7
    • Ikke nappe sier ei dame
      0


Anbefalte innlegg

Når jeg nå har nappet øyebrynene etter å ha latt de vokse en stund pga latskap, så kom jeg til å lure på om gutter/menn/karer virkelig legger så mye merke til øyebrynene til jenter? Eller om det rett og slett er jentene som lager mest styr rundt det?

 

Så da har jeg lagd en liten avstemning.

 

Hva hankjønn mener, og hva hukjønn mener. Så får vi se hva utfallet blir. ;)

Endret av zillia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Napp hvis det trengs sier denne mannen også.

 

Enkelte har jo naturlig lite hårvekst og det er vanskelig å se om noe er gjort eller ikke. Men dersom det ser ut som om overleppa til Burt Reynolds har gjort et byks og landa over øynene så bør man gjøre noe så klart.

Lenke til kommentar

Så er fint hvis man napper for å vedlikehold?

Jeg har aldri fått høre noe om øyebrynene mine ifra hannkjønn, og jeg napper veldig sjeldent. Har hår imellom brynene, men ikke unibrow, hehe. Nappet de for første gang i dag, da jeg skal se om jeg får noe mer kommentarer nå. Ofret meg for forskningen! ;)

Lenke til kommentar

Øyenbryn gjør veldig, veldig mye med uttrykket til ei jente, så ja - det er viktig.

Noe av det verste jeg vet er å se jenter som presterer å nappe over øyenbrynet og ender opp med å faile totalt. Eller påtegna øyenbryn som ser ut som svære fjell over øynene.

Hadde jeg vært kvinne ville jeg brukt den lille energien man trenger å bruke på å nappe og farge øyenbryn.

For øvrig mener jeg menn har samme ansvar når det kommer til å nappe. Jeg merker jeg skjemmes når jeg ser gutter med ett jævla øyenbryn.

 

Har også lært én ting angående napping av øyenbryn: Om du er gutt må du for guds skyld ikke la et par jenter nappe øyenbrynene dine (mot 2 snusbokser i mitt tilfelle) uten at du har fullstendig kontroll. Hvis ikke er sjansen stor for at du ender opp med særs tynne øyenbryn, slik jeg gjorde på ungdomskolen. Det ble et vakkert passbilde det! :thumbdown: Gjett om jeg gleder meg til å få nytt pass i år.

 

zillia: Pics?

 

Eksempel på hvor stor forskjell øyenbryn kan gjøre:

keira_knightley_eyebrows.jpg

 

Keira Knightly hadde ikke vært den samme med tynne øyenbryn.

 

Eksempel på hvordan det skal gjøres imo, i forhold til både form og farge:

perfecteyebrow.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

 

zillia: Pics?

 

Eksempel på hvor stor forskjell øyenbryn kan gjøre:

keira_knightley_eyebrows.jpg

 

Keira Knightly hadde ikke vært den samme med tynne øyenbryn.

 

Eksempel på hvordan det skal gjøres imo, i forhold til både form og farge:

perfecteyebrow.jpg

 

 

Bilder har jeg nok ikke. Men er mer som Keira Knightly på første bildet. :)

Lenke til kommentar

Om napping er "nødvendig" avhenger sjølvsagt av kva utgangspunktet er. For min del er det ikkje tvil om at augebryn er ein viktig det av utsjånaden. Det er litt individuelt, men generelt er halvtjukke bryn det finaste. Ein tynn strek eller breie og store er sjeldan fint.

 

No:

 

eyebrows__oPt.jpg

 

Yes:

 

100407_newton_400x400.jpg

Lenke til kommentar

Som resten sier: Det kommer veldig ann på utgangspunktet. Men øyenbryn kan faktisk spille en stor rolle når det kommer til utseendet, selv om det som oftest ikke gjør det da de fleste som ikke har tuklet for mye med de ser greie ut. Er det nødvendig å nappe, do it. Ingenting er styggere enn helt tynne øyenbryn eller øyenbryn som er stygt nappet/formet.

Lenke til kommentar

Alt med måte sier jeg bare! Det er virkelig ikke fint med monobryn verken hos kvinner eller menn spør du mæ! Te dama så ramme øyenbrynan inn ansiktet hvertfall. Men det er alderles ikke fint med overnappede øyenbryn heller.

Gå for det naturlige, ikke forme øyenbrynan til en ny form, men napp dem etter koss det er naturlig. Go natural!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...