Tandamram Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Nå mens de fleste klanene har tatt ferie benytter jeg anledningen til å sette opp en Soldat-server Den kommer til å bli stående det meste av sommeren så kos dere mens dere kan! Ip'en er weak.dyndns.org og spillet kan lastes ned her. Kom gjerne med tilbakemeldinger, ønsker om mods o.l. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kommer så snart jeg har installert det Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 har du Ip eller navn på serveren? laster ned soldat nå! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Holder på å laste ned Soldat nå. Da får jeg noe å holde på med samtidig som jeg spiller CM Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 har du Ip eller navn på serveren? laster ned soldat nå! Ip'en er som nevnt tidligere weak.dyndns.org . Lenke til kommentar
andgob Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 skal laste ned soldat nå. kommer innom snart Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Tror nesten jeg må gjøre plass til litt mer folk :o Skal gjøre det i morgen når den er tom... Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 har du Ip eller navn på serveren? laster ned soldat nå! Ip'en er som nevnt tidligere weak.dyndns.org . auda, var vant til at Ip adresser bestod av tall (er så dum,så) :oops: Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 det er jo ikke folk på den servern din jo Lenke til kommentar
schwin Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Er dette spillet kult eller???? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 det er jo ikke folk på den servern din jo Det kan jo ikke være folk der til alle tider, da! Tror du jeg driver et reklamebyrå på verdensbasis, eller?! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vel det var fult når jeg prøvde, hvor mange spillere støtter serveren din forresten? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Den støtter foreløpig 8 mann. Får se om jeg jekker den opp til 10-12 i løpet av kvelden. Det er sjelden helt fullt men det skader ikke med litt ekstra plass :wink: Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Serveren har nå plass til 12 mann istedet for 8. Hvis serveren er nede av og til skyldes dette at det har blitt installert oppdateringer uten at serveren har blitt startet opp igjen. Igjen, kom gjerne med tilbakemeldinger og ønsker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå