guak Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hei! Jeg har satt meg et mål om å ha six pack til sommeren, og lurer derfor på hva jeg bør spise. Jeg trener 4 ganger i uka, mellom 2-3 timer hver gang. Trenner masse styrke og kondis, men packen er der fortsatt ikke. Er kjempeglad i fisk, men kanskje litt for glad i snop også. Spiser det meste. Noen tips slik at packen er der til sommern? takk for alle svar! Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Tren mindre. Tren hardere når du trener. Få søvnen din. Ut fra innlegget ditt å dømme er du rundt 14-16 år (hey, du har det ikke oppgitt i profilen din), få i deg nok mat - er det uten sukker er det bra for deg. Så enkelt kan man gjøre det. Opplysninger som høyde, alder, vekt, litt generelt om formen din - vil hjelpe til rådgivning. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Tren hardere? Det er ikke verre enn å opprettholde et brukbart kaloriunderskudd sammen med styrketreningen frem til sommeren. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Tren hardere, gå i kaloriunderskudd og få i deg mest mulig proteiner så burde ikke det være et problem, om det er attraktivt med mage om du ikke har resten er en annen ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå