VTW Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Leter etter driveren til "nVidia geforce4 ti 4200 agp 8x". Jeg bruker Windows 7, 32-bit. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du mener dc'en som ellers ville ha fulgt med dette skjermkortet. Vel, det ble laget lenge før windows 7 var tiltenkt for å si det sånn. Fungerer ikke din W7 på dette kortet med driverne som er innebygget i windows? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Du kan nok bare glemme å finne en driver for det kortet som vil virke i Windows 7. Windows 7 krever skjermkort som støtter DirectX 9 eller høyere, Geforce4 Ti 4200 er et DirectX 8.1 kort hvis jeg ikke tar helt feil så det vil aldri virke bra i Windows 7. Bortsett fra som et VGA kompatibelt skjermkort uten noen ekstra funskjoner etc. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Dæven du! Dette var gammelt og nostalgisk. Har selv ett Ti 4600, men i retro maskinen som kjører Win 98. Men ja, noen alternativ driver til Win 7 får du nok ikke tak på, kortet er rett og slett for gammelt og da også resten av hardwaren din. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Tenke meg nesten det. Bare litt irriterende å ikke kunne ha Aero-effekten til Windows på Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det skjermkortet hadde jeg en gang langt tilbake i tid. Det holdt ut i utrolig mange år.. må være det skjermkortet som har gitt meg mest for pengene noen gang! (Ganske OT, men fikk et stort smil rundt munnen når jeg så navnet på kortet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå