pierce007 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er vel 5 års reklamasjon på pc'er...? Nå sitter jeg med 2 stk bærbare hvor den ene har defekt skjermkort ette det jeg har skjønt, mens den andre har fått ødelagt skjermen, dvs leddet som holder skjermen på plass har blitt ødelagt/slitt. Slik jeg ser det er begge disse tingene blitt ødelagt under normale omstendigheter/vanlig bruk. Gjelder reklamasjonen? Hvor vanskelig vil produsentene være på dette? Er det verdt å forfølge saken? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er verd å forsøke i allefall. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 1. Reklamasjonen gjelder sansynligvis på skjermkortet. Leddet på skjermen derimot er litt vanskeligere. Det er jo en slitasjeskade, og hvis det ikke er noen grunn for å tro at det var en produksjonsfeil eller at det generelt er en altfor svak patent så tror jeg det blir vanskelig. Kan hende reparasjon ikke er så dyrt da. 2. Som oftest ganske greie med tekniske feil. Fysiske feil er de ofte mer vrange på. 3. Du har ingen ting å tape. Det er gratis å klage til butikken. Sier de nei er det gratis å ta saken til forbrukerrådet. Klarer ikke forbrukerrådet å komme frem til en enighet er det gratis å få saken opp til forbrukertvistutvalget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå