htrodal Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Nå har jeg ventet og ventet og ventet, men ingen "godkjent" gameing skjerm har dukket opp. Jeg kjenner veldig godt til hvor bra 191T, men på denne mangler (etter min mening) en god oppløsning (1600x1200) og lav respons tid (mindre enn eller lik 20 ms). Er det noen som kjenner til "noe" som vil dukke opp i nær fremtid? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg setter gode penger på at brukeren "Slabbedasken" poster litt reklame for Formac Gallery 2010. Det er forøvrig en fin skjerm, med jevnt over god responstid etter hva jeg har lest. 1600x1200 kjører den seff, og det er i formatet 4:3 (fremfor 5:4, som ikke er uvanlig) Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Steike jeg er berømt men ingen reklame , men jeg jeg annbefaler Formac Gallery 2010 på det varmeste Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Som jeg sa i en annen post, specs på LCD lyver så mye at det omtrent bare er å se bort ifra dem. Det finnes mange bra 19" og 20", men de aller fleste har tregere respons enn det du får på 17" i dag. Det er rett og slett bare å smøre seg med tålmodighet hvis du vil ha noe større enn 17" LCD med veldig bra responstid. Når det er sagt, så er det mange som er fornøyd med 19" selv til spilling, deriblant meg. Jeg foreslår at du rett og slett tester skjermen selv. Du bør IKKE gjøre en investering i en LCD skjerm etter bare å ha lest specs. De kan være totalt misvisende. En 25ms skjerm kan ha tilnærmet null ghosting, mens en annen har masse. På samme måte kan en 350:1 kontrast skjerm se ut som den har bedre kontrast enn en med 500:1. Jeg har sett begge deler selv. Les reviews der de har sammenliknet to skjermer side ved side, eller gå ut og se dem selv. Hvis du trenger ekstremt rask respons, må du imidlertid ta deg en 17". Lenke til kommentar
htrodal Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Nå kan jeg ikke vente lenger. Min #!"¤!#"¤ Phillips Brilliance CRT skjerm har tatt kveld, så nå blir det LCD skjerm. (Jeg kan ikke få sagt dette nok ganger; Phillips sux - de kan gjerne levere gode bilder etc, men holdbarheten er forferdelig.) Jeg kommer antagelig til å gå for Samsung's 191T. Jeg er delvis kresen + blir en del Desert Combat spilling, så jeg kommer tilbake med en liten synsing på eventuell ghosting++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå