osloduden Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg holder på med å lansere firmaet mitt om dagen og trenger dermed et skikkelig regnskapsprogram. Merker allerede, før jeg har fått noe særlig inntekter, at det trengs for å holde oversikten. Firmaet mitt er et nettselskap som selger en automatisert onlinetjeneste (software as a service). Det er et ENK med kun meg som ansatt. Betalingen foregår automatisk i brukerbestemte intervaller (de kan velge per måned/halvår/år/dobbelår, billigere jo lenger de binder seg) med VISA/Mastercard-kort. En nettbasert løsning er å foretrekke, gjerne noe Web 2.0-ish (ala xero.com). Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Vet ikke hvor mye bra du kan finne som er online. Men om du har mye bilag og ønsker noe brukervennlig som kan regnes som sikkert er vel Mamut passende. Ellers har du jo også et norsk program, BAS21, som er gratis. Aner ikke hvordan detter dog Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg kikket på BAS21, og skjønte ikke bæret. Prøvde demoen til Visma Avendo eAccounting, og bestilte tvert. 99,- mnd men fikk tre første mnd gratis ;-) Dette er webbasert, og inneholder også fakturadel. Eneste minus foreløpig (er fersk), er at man IKKE kan velge bort KIDnr. Så jeg må skrive i e-posten at kunden kan se bort fraq kid.... Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har du tatt en titt på disse: http://www.e-conomic.no/ ? 1 Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hva med Faktura Larsen ? Er det et REGNSKAPSPROGRAM, som trådstarter etterlyser? 1 Lenke til kommentar
Loven Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Matrix Økonomisystem er perfekt for små foretak. Mye billigere enn alle de andre, og super service! Jeg har erfaring fra mange regnskapssystemer, og fellesnevneren for de fleste er mange funksjoner man ikke skjønner noe av... Lenke til kommentar
Mez Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har du tatt en titt på disse: http://www.e-conomic.no/ ? Vi bruker dette, både til produkt og tjenestesalg med omsetning ca 4 millioner. Fungerer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå