Yamas Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har filen på riktig plass. Jeg har gjort det jeg har fått beskjed om. Men når jeg skal starte nytt spill, så finner jeg den ikke der. Jeg kan ikke forandre versjon heller, bare Database 11.1-2..? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Nå har jeg oppgradert Patch til 11.2.1 Jeg har hatt Versjon 11.0.0 før. Og DataBase: 11.1-2. Hva er Patch? Hva er Versjon iforrhold til Database? SKal filen pakkes ut? Jeg finner den aldri. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg har den på riktig stelle å. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det er totalt unødvendig å bumpe tråden slik. Du kunne ha redigert de inn i førsteposten. Og hvis du lurer på hva bumpe betyr, som jeg formoder: Det betyr at man skriver et nytt innlegg for å gi den mer oppmerksomhet fortest mulig. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Sist gang jeg skrev andreposten, var i går. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg får ikke valgt lag. Det står: ''Laget kan ikke velges'' ''Velg ett annet''. Dette gjelder Firma-lag, da. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 jeg fikk det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå