Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor mener folk gingere er stygge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Eventuelt har hun farget hår. Er vel bare å farge håret rødt så tror dere det er en ginger eller redhead, jeg skjønner ikke helt forskjellen.

Man ser lett hvem som er ekte ginger pga hårfarge, hud, pigmenter fregner osv.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner flere "gingers" som er gutter, og utseendemessig synes jeg alle sammen scorer like bra som "andre" gutter. Tenker ikke at det er vanskelig for dem å skaffe seg jenter, snarere tvert imot. Dette er Off Topic, men jeg opplever ofte "gingers" som oppegående, modne og reflekterte mennesker.

Når det gjelder gingerjenter kan de være riktig så søte :) Men igjen blir det jo en smakssak. Noen liker brunetter best, noen liker blondiner, osv osv.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Hvis ikke hu her er pen veit ikke jeg! Og hu er ginger ja!

tumblr_lcx7xh3EqX1qcpno5o1_500.jpg

Ser det enklere her kanskje..

lauraprepon.jpg

Hu her også..

lily-cole.jpg

Endret av AnnChristin
Lenke til kommentar

Det er greit å si man misliker enkelte hårfarger, men å be folk holde seg innendørs er å gå for langt. Ett innlegg og et svar på dette har blitt slettet.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM.

Lenke til kommentar

Kjenner både stygge og pene gingers, det er ikke sånn at man automatisk er hæslig på grunn av en hårfarge, men kroppsidealet i dag er dessverre sånn at man gjerne skal være blond, tynn og kjempebrun. Det hjelper stort om man tar det med litt selvironi, en av de største jentefutene jeg kjenner er redhead og drar damer på med å gjøre narr av seg selv og ved å ha skyhøy selvtillitt. Hårfarge har ikke egentlig noe å si.

Men jeg er helt enig i at det er rasisme. Gingerhatet som pågår i storbritannia er helt ekstremt, og hadde med en gang blitt sammenlignet med nazityskland om den hadde siktet seg inn på svarte eller asiatiske, men siden gingers ikke er en "rase" er det liksom greit. Måten South Park gjør narr av det på er ok, jeg lo godt av den episoden, men f.eks. Elliot i Scrubs som hadde som replikk at barn med rødt hår var "gods mistakes" og at hun hatet dem er ikke lenger morsomt. "Kick a ginger"-day var også helt ekstremt, organisert vold mot en gruppe mennesker på grunn av en medfødt hårfarge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

jeg er selv ginger, men selv synes jeg at jeg har fått litt farge. men jeg er lyseorang på håret. det ser ut som om det er mange jenter som kikker på meg når jeg går i byen :) . trokke det er pga håret eller gingerheten. :D

jeg er enkentlig fornøyd med at jeg er ginger.

hadde sikker vært bedre om jeg var : svart håret eller brun :p veit enkentlig ikke :p

Lenke til kommentar

å SLUTT og HATE gingere det er ikke våress feil at vi ble skapt sånn. det er sikker likke mange svar hårete gutter som om det er gingere og brunhårette sikkert. vi er likke, det er bare det at vi har en anen hår farge !!!!!!!..

ellers så er vi like!!!

og vi gingere kan sikker få fortere damer en derre svart og brun hårete skapninger..

så hold skjeft for faan!!!

Endret av Sindre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...