InToRv Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tror det skyldes Eric Cartman Og han her: Personlig tenker jeg ikke så mye over det om noen er ginger Fantastisk! Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ginger er sexy Både for jenter og gutter. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dere skiller dere ut. Ingen kan relatere seg til deres virkelighetsoppfatning. Alle hater dere. Sånn seriøst, nei. Gingere er mennesker. Mennesker er stygge eller pene avhengig av utallige faktorer, minst viktig hårfargen. Men lille rødhårede venn, jeg tror du vil finne denne tråden interessant. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg leser alle disse artiklene på nett om at rødhårete er stygg, og ikke vanlige mennesker. Hvorfor er det sånt? Jeg som er midt i ungdommen (14år) føler meg som det monstre etter å ha lest disse artiklene (jeg er ginger selv). Hvor ble av "det betyr ikke hva du er på utsiden, men hva som er på insiden" av ? Jeg mener dette er rasisme. Hva synes dere? Vær så snill å svar ærlig. Det er helt greit å komme med nedsettende omtaler av blondiner og rødtopper. De er tross alt hvite i huden, så man kan rakke så brutalt ned på dem man bare vil uten at noen reagerer. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det er forskjell på ginger og redhead Han i youtube videoen ovenfor er ginger Stereotyp: De har veldig blek hud, lyst pistrete hår, gjerne runde ansikter og de fins stort sett i storbritannia I norge har vi redheads, og de er attraktive Jeg ser ofte nok redheads her til lands, men tror faktisk aldri jeg har sett en ginger i norge Det er mange "gingers" i Norge, og de stemmer ikke overens med påstanden din. Hvordan håret er kommer jo an på hvordan man steller det og hva slags fristyre man har, og "gingers" har like mye variasjon i ansiktsformen som andre. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Tror det skyldes Eric Cartman Og han her: Personlig tenker jeg ikke så mye over det om noen er ginger Red head pride, world wide! :!: Jeg har ingen tro på at rødhårede har sjel. Jeg har ingen tro på at det finnes en sjel. Jeg har ingen tro på at jeg har en sjel. Endret 12. april 2011 av Zaftig Lenke til kommentar
sLR Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Kick a ginger day var fantastisk for min del. 1. Have red hair. 2. Attend kick a ginger day. 3. People kick you. 4. ????? 5. Hit them twice as hard back in self defense. Endret 12. april 2011 av H4nk 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Tror det skyldes Eric Cartman Og han her: Personlig tenker jeg ikke så mye over det om noen er ginger Fantastisk! Fantastisk bra parodi! http://www.youtube.com/watch?v=U-Owf9U19Nc http://www.youtube.com/watch?v=9_7Z8p0tNzs&feature=iv&annotation_id=annotation_573462 Endret 13. april 2011 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Vi rødhårete er awesome. Puntkum. 1 Lenke til kommentar
hursay Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 men vennegjengen min består av en vietnameser, EMO, ginger og en ganske nøtral fyr. jeg blir kallt en albino er ikke albino da men. men vi mobber hverandre for dette heletiden, ingen av oss bryr seg. Vi kaller oss flerkulturelle xD. men menge gingere ser dritstygge ut og er mektig overvektige og med en masse kviser og drit. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hvor kommer gingere fra? Gingere ble en gang, for lenge lenge siden adoptert av enslige mødre som fant dem i trestammer. Der hadde treet gitt dem farge fra det orange løvet som kommer på høsten. Og når de kom inn i samfunnet begynte de å formere seg, og er idag sett på som vanlige mennesker av alle som ikke er på internett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Men alle er på internett. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ikke jenter. De er somregel gamle menn. Men små jenter kan være FBI agenter da. Lenke til kommentar
OleM95 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 en av mine beste kamerater har rødt hår... og jeg mobber han hele tiden xD i tilleg så har han en slags afro/hanekam, så det blir enda litt morsomere xD Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=7jQQWae5pZk&feature=related Mini Anden er vel ginger så vidt jeg vet og jeg hadde gjort ho for å si det sånn. Gingers don't have souls osv. stammer nok litt fra South Park som mange har nevnt allerede. Jeg har egentlig ikke noe imot gingers, men hvis jeg hadde vært ginger selv hadde jeg prøvd å få litt farge på kroppen. Gingers kan se veldig bleke ut til tider. Nå ser jo de fleste bedre ut med litt farge på kroppen, men på gingers vises det litt ekstra godt. Jeg fant faktisk ut at hvis jeg sparer skjegg en stund så begynner det å komme et par rødaktige hårstrå inn i miksen. Er jeg daywalker da?? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Gingers ligger hakket over feite mennesker, ikke mye, men litt. Uflaks kan man si, slik er verden, gingers er stygt. 1 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Gingers ligger hakket over feite mennesker, ikke mye, men litt. Uflaks kan man si, slik er verden, gingers er stygt. Og mordi ligg hakket over der igjen -.-' nei, men til full serøsitet, vis en ginger ble kjendis, ville kritikerne plukke det ut? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Den gingern måtte da være både kvinnelig og deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå