Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor mener folk gingere er stygge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leser alle disse artiklene på nett om at rødhårete er stygg, og ikke vanlige mennesker. Hvorfor er det sånt? Jeg som er midt i ungdommen (14år) føler meg som det monstre etter å ha lest disse artiklene (jeg er ginger selv). Hvor ble av "det betyr ikke hva du er på utsiden, men hva som er på insiden" av ? Jeg mener dette er rasisme. Hva synes dere? Vær så snill å svar ærlig.

Det er helt greit å komme med nedsettende omtaler av blondiner og rødtopper. De er tross alt hvite i huden, så man kan rakke så brutalt ned på dem man bare vil uten at noen reagerer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det er forskjell på ginger og redhead

Han i youtube videoen ovenfor er ginger

Stereotyp: De har veldig blek hud, lyst pistrete hår, gjerne runde ansikter og de fins stort sett i storbritannia

I norge har vi redheads, og de er attraktive

Jeg ser ofte nok redheads her til lands, men tror faktisk aldri jeg har sett en ginger i norge

Det er mange "gingers" i Norge, og de stemmer ikke overens med påstanden din. Hvordan håret er kommer jo an på hvordan man steller det og hva slags fristyre man har, og "gingers" har like mye variasjon i ansiktsformen som andre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tror det skyldes Eric Cartman

Og han her:

Personlig tenker jeg ikke så mye over det om noen er ginger :)

Red head pride, world wide! :!:

Jeg har ingen tro på at rødhårede har sjel.

Jeg har ingen tro på at det finnes en sjel.

Jeg har ingen tro på at jeg har en sjel.

Endret av Zaftig
Lenke til kommentar

Kick a ginger day var fantastisk for min del.

1. Have red hair.

2. Attend kick a ginger day.

3. People kick you.

4. ?????

5. Hit them twice as hard back in self defense.

Endret av H4nk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

men vennegjengen min består av en vietnameser, EMO, ginger og en ganske nøtral fyr. jeg blir kallt en albino er ikke albino da men.

men vi mobber hverandre for dette heletiden, ingen av oss bryr seg.

Vi kaller oss flerkulturelle xD.

men menge gingere ser dritstygge ut og er mektig overvektige og med en masse kviser og drit.

Lenke til kommentar

Hvor kommer gingere fra? Gingere ble en gang, for lenge lenge siden adoptert av enslige mødre som fant dem i trestammer. Der hadde treet gitt dem farge fra det orange løvet som kommer på høsten. Og når de kom inn i samfunnet begynte de å formere seg, og er idag sett på som vanlige mennesker av alle som ikke er på internett.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=7jQQWae5pZk&feature=related

Mini Anden er vel ginger så vidt jeg vet og jeg hadde gjort ho for å si det sånn. Gingers don't have souls osv. stammer nok litt fra South Park som mange har nevnt allerede. Jeg har egentlig ikke noe imot gingers, men hvis jeg hadde vært ginger selv hadde jeg prøvd å få litt farge på kroppen. Gingers kan se veldig bleke ut til tider. Nå ser jo de fleste bedre ut med litt farge på kroppen, men på gingers vises det litt ekstra godt.

Jeg fant faktisk ut at hvis jeg sparer skjegg en stund så begynner det å komme et par rødaktige hårstrå inn i miksen. Er jeg daywalker da?? :ph34r:

Lenke til kommentar

Gingers ligger hakket over feite mennesker, ikke mye, men litt.

Uflaks kan man si, slik er verden, gingers er stygt.

Og mordi ligg hakket over der igjen -.-'

nei, men til full serøsitet, vis en ginger ble kjendis, ville kritikerne plukke det ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...