En_annen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg leser alle disse artiklene på nett om at rødhårete er stygg, og ikke vanlige mennesker. Hvorfor er det sånt? Jeg som er midt i ungdommen (14år) føler meg som det monstre etter å ha lest disse artiklene (jeg er ginger selv). Hvor ble av "det betyr ikke hva du er på utsiden, men hva som er på insiden" av ? Jeg mener dette er rasisme. Hva synes dere? Vær så snill å svar ærlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er vel ment som en spøk. Ginger-jenter kan være riktig så pene de. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Hva med gutter da? Er vi monstre??? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nei. Ihvertfall synes ikke jeg det. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Narsissisten Skrevet 17. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. februar 2011 Fordi samfunnet og media (spesielt fjernsyn og filmer) hiver seg på trender på bekostning av moral og prinsipper. Dere er like pene og stygge som alle andre. Ikke vær usikker på deg selv, men heller stolt av den du er. 11 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Dere ginger gutter er monstre ja, desverre! Fra spøk til revolver, trur mye av det der går på "moroa" det er å ha en ginger i nærheten. Har jo blusset opp veldig pga youtube og diverse. Ta det med ro. Er like akseptert du, som andre! 3 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva med gutter da? Er vi monstre??? av og til.. edit: håper du vet at det er en stor forskjell på deg og monster. Lenke til kommentar
2pro4u Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Tror det skyldes Eric Cartman Og han her: Personlig tenker jeg ikke så mye over det om noen er ginger 3 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Tror det skyldes Eric Cartman Og han her: Personlig tenker jeg ikke så mye over det om noen er ginger Har selv sett den episoden, og det va som fikk meg til å tenke over forskjellen mellom meg og andre folk. Han fyren på videoen skjønner jeg ikke hvorfor det er hannes feil. Han blir jo bare mobbet, ikke hans feil det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Akkurat på same måte som dei litt lubbne, dei som ikkje passar heilt inn i miljøet sitt, dei som oppfører seg snodig osv. Vanlegvis er det snakk om dei som avviker frå normalen i sitt miljø. Hadde du hatt ein heil skule med raudhåra og enkelte med brunt, lyst eller svart hår, så ville det vore omvendt. At det er eit internettfenomen å mobbe raudhåra hjelper sjølvsagt ikkje på saken heller. 3 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 fins mange søte rødhåra jenter, hvordan det er med guttene veit jeg ikke da jeg ikke ser så mye på menn Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det finnes no stygge og pene menneskar av alle hud- og hårfargar. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er forskjell på ginger og redhead Han i youtube videoen ovenfor er ginger Stereotyp: De har veldig blek hud, lyst pistrete hår, gjerne runde ansikter og de fins stort sett i storbritannia I norge har vi redheads, og de er attraktive Jeg ser ofte nok redheads her til lands, men tror faktisk aldri jeg har sett en ginger i norge Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Elsker rødhåra jenter i hvert fall. Nesten på grensen til fetish. 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 ro ned! ginger er gutter. redhead er jenter og stort sett 10/10 vertfall i mnin bok Lenke til kommentar
EirikLago Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ginger er ikke på noen måte monstre, det er bare tull, og det finnes nesten ikke noe morsommere enn en ginger med selvironi. Ta en spøk og smil av hvordan du ser ut. Ps: Ginger er både gutter og jenter det er uavhengi av kjønn. Redhead (or daywalker, ref eric cartman) og ginger er to vidt forskjellige ting fordi daywalkers ikke brenner opp i sola Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hvorfor smaker biff godt? 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kick a ginger day, noen som føler seg truffet? http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger_Kids Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Kick a ginger day, noen som føler seg truffet? http://en.wikipedia.org/wiki/Ginger_Kids gruppa e stengt for lenge sia. Pluss, dagen kom aldri til min skole, vet ikke med resten av Norge... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ginger + jewfro betyr bare en ting: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå