Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor mener folk gingere er stygge?

Anbefalte innlegg

Jeg leser alle disse artiklene på nett om at rødhårete er stygg, og ikke vanlige mennesker. Hvorfor er det sånt? Jeg som er midt i ungdommen (14år) føler meg som det monstre etter å ha lest disse artiklene (jeg er ginger selv). Hvor ble av "det betyr ikke hva du er på utsiden, men hva som er på insiden" av ? Jeg mener dette er rasisme. Hva synes dere? Vær så snill å svar ærlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det skyldes Eric Cartman

Og han her:

Personlig tenker jeg ikke så mye over det om noen er ginger :)

Har selv sett den episoden, og det va som fikk meg til å tenke over forskjellen mellom meg og andre folk.

Han fyren på videoen skjønner jeg ikke hvorfor det er hannes feil. Han blir jo bare mobbet, ikke hans feil det

Lenke til kommentar

Akkurat på same måte som dei litt lubbne, dei som ikkje passar heilt inn i miljøet sitt, dei som oppfører seg snodig osv. Vanlegvis er det snakk om dei som avviker frå normalen i sitt miljø. Hadde du hatt ein heil skule med raudhåra og enkelte med brunt, lyst eller svart hår, så ville det vore omvendt. At det er eit internettfenomen å mobbe raudhåra hjelper sjølvsagt ikkje på saken heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er forskjell på ginger og redhead

Han i youtube videoen ovenfor er ginger

Stereotyp: De har veldig blek hud, lyst pistrete hår, gjerne runde ansikter og de fins stort sett i storbritannia

I norge har vi redheads, og de er attraktive

Jeg ser ofte nok redheads her til lands, men tror faktisk aldri jeg har sett en ginger i norge

Lenke til kommentar

Ginger er ikke på noen måte monstre, det er bare tull, og det finnes nesten ikke noe morsommere enn en ginger med selvironi. Ta en spøk og smil av hvordan du ser ut. :)

Ps: Ginger er både gutter og jenter det er uavhengi av kjønn. Redhead (or daywalker, ref eric cartman) og ginger er to vidt forskjellige ting fordi daywalkers ikke brenner opp i sola ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...