Thefainter Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg bestilte en gitar fra 4Sound i Oslo forrige uke, og skal betale når jeg henter den neste uke. Men nå ser jeg på websidene deres at de har satt opp prisen. Så nå lurer jeg på om jeg da skal betale den gamle eller ny prisen? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Så nå lurer jeg på om jeg da skal betale den gamle eller ny prisen? Den prisen som stod når du bestilte. Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Takk for svar Men jeg har svært dårlig erfaring med sånt, og har på følelsen at de kommer til å ta den nye prisen. Skal jeg da bare nekte å betale det da eller? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Da krever du opprinnelig(avtalt pris) eller så kjøper du et annet sted. Lenke til kommentar
Fornuften selv Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Enig med nomore, du skal bare betale det den kostet da dere avtalte kjøpet, men det kan nok hande de prøver seg. Har desverre hørt slike tilfeller før. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 4Sound er (etter min erfaring!) !"#¤% hyggelig butikk og det burde ikke være noe problem ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Jepp, 4sound er gull og behandler kundene med respekt. Hvis du oppdager at du har betalt feil pris er det bare å sende en liten mail så retter de det opp. De går ikke inn for å lure penger ut av folk, da hadde de hatt så dårlig rykte at ingen hadde handlet der. Endret 18. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå