Flux1 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Får denne feilmeldingen når ESET prøver å starte opp. Jeg søkte og fulgte DENNE guiden, men når jeg prøvde å sette ESET Service fra deaktivert til automatisk så får jeg følgende feilmelding: Ingen tilgang. Jeg installerte nylig driverprogramvare til G35 headsettet mitt i Selektiv Oppstart etter å ha pratet med support fra logitech. Det var etter dette problemet startet. Noen som aner hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva med å reinstallere ESET? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Kan jo godt prøves, vil ta litt tid med min ekstreme nettlinje håper det funker da Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Prøver å reinstallere, har avinstallert, men jeg får nå denne feilmeldingen når jeg prøver å åpne installeringsfila: Kan ikke åpne denne installasjonspakken. Kontakt programvareleverandøren for å bekrefte at dette er en gyldig Windows Installer-pakke. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du har lastet ned riktig versjon? Hvilken Windowsversjon har du og hvilke fil lastet du ned? (link) Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Har 64-bit windows og lastet ned 64-bit versjonen. Bør jeg prøve igjen? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Nå funket det, takk for hjelpen Da var det tilbake til å godkjenne alle mulige programmer som kjøres med nettilgang Får huske å lagre en logg med dette neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå