zico74 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg leste nylig en omtale av Vice City på itpro.no og der sto det at man kunne ta egen musikk inn på vice city. Men hvordan gjør man det? hilsen zico74. Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 I Vice city katalogen din har du en mappe som heter mp3, kopirer dine favoritt låter inn der og start spillet. Når du er ute og cruiser hopper du bare over til kanalen som heter mp3. Lykke til Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Den er grei!! hilsen zico74. Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 I Vice city katalogen din har du en mappe som heter mp3, kopirer dine favoritt låter inn der og start spillet. Når du er ute og cruiser hopper du bare over til kanalen som heter mp3. Lykke til Man trenger vel bare å lage snarvei? Slipper å bruke unødvendig harddisk plass. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 I Vice city katalogen din har du en mappe som heter mp3, kopirer dine favoritt låter inn der og start spillet. Når du er ute og cruiser hopper du bare over til kanalen som heter mp3. Lykke til Man trenger vel bare å lage snarvei? Slipper å bruke unødvendig harddisk plass. Ja, går dette? Husker jeg prøvde et par min i GTA3, men fikk d ikke til. Orka ikke stresse mer. Det hadde vært praktisk ja! Kunne lage en "link" til MP3-mappa! Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Mulig det går an å edite ini fila, men skal jeg ikke si sikkert Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 I Vice city katalogen din har du en mappe som heter mp3, kopirer dine favoritt låter inn der og start spillet. Når du er ute og cruiser hopper du bare over til kanalen som heter mp3. Lykke til Man trenger vel bare å lage snarvei? Slipper å bruke unødvendig harddisk plass. Ja, går dette? Husker jeg prøvde et par min i GTA3, men fikk d ikke til. Orka ikke stresse mer. Det hadde vært praktisk ja! Kunne lage en "link" til MP3-mappa! Dette går. Vice City støtter snarveier og MP3-filer, men ikke mapper og playlists (skulle gjerne hatt støtte for sistnevnte). Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 1. Merk alle MP3-filer du vil ha med 2. Trykk Ctrl+C 3. Gå inn i GTA Vice CityMP3 4. Høyreklikk 5. Klikk 'Lim inn snarvei' ('Paste shortcut') 6. Sånn. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det er jo pokker meg hel genialt! Har ikke fått bytta ut hovedkortet ennå, så GTA VC støver ned i hylla.. kartet med baben er jo lekkert da.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 1. Merk alle MP3-filer du vil ha med2. Trykk Ctrl+C 3. Gå inn i GTA Vice CityMP3 4. Høyreklikk 5. Klikk 'Lim inn snarvei' ('Paste shortcut') 6. Sånn. Haha, at jeg ikke tenkte på det Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 funker med snarvei ja. Har det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå