eXtreme-501 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Har Jamo s606 hcs3 surroundpakken og skal kjøpe reciever til disse høytallerne. Står nå mellom Harman Kardon avr260 og Onkyo 608. Noen som har erfaring med disse? Skal brukes både til film og musikk, jo høyere lyd jo bedre! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg har den pakken sammen med Onkyo 607 og det fungere utmerket. 608 selges jo kjempebillig nå for tiden, men jeg tror begge forsterkerne vil klare å drive høyttalerne uten problemer. Lenke til kommentar
FWD Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg er i akkurat samme situasjon som trådstarter. Noen andre som har noe å si om disse to receiverne? Jeg får H/K-receiveren litt billigere enn receiveren til Onkyo, så fint om dette også blir tatt med i betraktningen. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Ingenting å lure på! Gå for H/K! Jeg kjører Jamo 606 med en H/K avr260 i ryggen, og det er GULL :-) Kontrollerer bassen bra og leverer masse trøkk. Pluss at H/K'en er MYE penere å se på :-D Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Harman / Kardon er solide saker. Anbefales på det aller greffeste. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Litt gammel tråd ja kanskje... HeHe :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå