DirtyBit Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hallois! Er på jakt etter et headset som isolerer lyd/støy utenifra, og en akseptabel mic til bruk på TG/LAN noen som har et tips eller to? rundt 800kr er jeg villig til å betale Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Aktivt støydempende vil jeg anbefalle. En kompis hadde det i fjor, så jeg fikk testet det, utrolig hvor bra det fjerner mye av støyen... Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Aktivt støydempende vil jeg anbefalle. En kompis hadde det i fjor, så jeg fikk testet det, utrolig hvor bra det fjerner mye av støyen... hva vil aktivt støydempende si? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Mener det er samme typen teknologi som brukes med folk som har tinitus. Headsettet har en mikrofon som plukker opp lyder fra utsiden og lager et motsatt lyd slik at den kanselerer lyden fra utsiden. (Jeg er ikke sikker på om det stemmer, kommer bare med antagelser) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå