ASDASDKL2131 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Rett på sak. Jeg er admin på ett par Counter-Strike servere og har egentlig blitt spurt om jeg kunne lage en ny webside til disse serverne, men jeg klarer rett og slett ikke å lage noe tøft design. Derfor tenkte jeg at jeg kunne prøve meg her, se om det var noen som var villige til å lage noe. Har dessverre ikke mulighet til å gi noe tilbake igjen for dette, eneste jeg kan tilby er at du kan ha et banner med link til din egen side. Mulig vi kan slenge opp litt credits på serverenes MOTD. Så hvis noen har lyst til å prøve så er det bare å sette i gang. Deadline torsdag kveld klokken 22:00, så dere har forholdsvis god tid. Bare å spørre hvis det er noe dere lurer på, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. Edit: Liten forandring, deadline ble utvidet til torsdag kveld klokken 22:00. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hva med å vise logoen som allerede er laget da? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Hehe, ja.. En god idé.. http://bilder.nekter.net/foco.jpg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Er det sånn at du er såpass frekk at du forbeholder deg retten til å mikse litt fra evt flere innsendte design til ditt eget superdesign? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Er det sånn at du er såpass frekk at du forbeholder deg retten til å mikse litt fra evt flere innsendte design til ditt eget superdesign? Nah. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Nah. Fint. Om du får ett forslag, er det vinneren da? Eller kan det være stygt nok til at Foco velger å stå uten webside fortsatt? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Nah. Fint. Om du får ett forslag, er det vinneren da? Eller kan det være stygt nok til at Foco velger å stå uten webside fortsatt? Err, vanskelig spørsmål.. Du har sett det "designet" som var på sidene fra før? Hvis ja, så vet du at det ikke er lett å lage noe som ser værre ut, så mest sannsynlig vil nok det bli en vinner da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Angående logogen: Må den være 800 px? Da er den akkurat litt for stor for å vises i 800x600. Bredde på 750 hadde nok gjort susen! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Angående logogen:Må den være 800 px? Da er den akkurat litt for stor for å vises i 800x600. Bredde på 750 hadde nok gjort susen! Nei, den må ikke være 800 px. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ho-ho! Hva med innholdet da? Hvor får jeg tekster i fra? Og hva med menyen? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 serveren hvor den nåværende websiden ligger er nede. men jeg skal prøve å få den opp så fort som mulig så kan du se der. Lenke til kommentar
hansaa Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Følg hva xorc sier (ikke kom med noe extra dritt xorc . Trenger engentlig common sense for design av en game site som begynner å bli skremmede pop Credits på bunn av side er fint. Have fun og enjoy CS @ foco =) Hawthorn Lenke til kommentar
toON- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvilket domene er det snakk om? Lenke til kommentar
hansaa Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 foco.loki.no & www.foco.tk (samme greia) Siden er for tiden nede, men kommer nok opp i løpet av helge. Da med gammelt design som suger :/ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Bah. Er det sånn at jeg ikke er den eneste som har prøvd meg? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Da var tiden ute, ja.. Ikke mange som viste interesse, men fikk nå hvertfall inn et design som var helt greit. Takk til sosohal, som ble den heldige Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Wow, kult! Første gang jeg har vunnet noe liknende i det hele tatt! Og våk nå endelig ikke å stjele gleden fra meg ved å mumle noe om eneste bidrag. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 hvor er siden som vant da ?? få se Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hæhæ, skikkelig oppfinnsomt. Grafikk er for pyser (eller folk som gidder). Vinneren(!) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hæhæ, skikkelig oppfinnsomt. Grafikk er for pyser (eller folk som gidder). Vinneren(!) *host* LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå