Gå til innhold

Ny design konkurranse - dessverre ingen fete premier. :p

Anbefalte innlegg

Rett på sak.

Jeg er admin på ett par Counter-Strike servere og har egentlig blitt spurt om jeg kunne lage en ny webside til disse serverne, men jeg klarer rett og slett ikke å lage noe tøft design. Derfor tenkte jeg at jeg kunne prøve meg her, se om det var noen som var villige til å lage noe. Har dessverre ikke mulighet til å gi noe tilbake igjen for dette, eneste jeg kan tilby er at du kan ha et banner med link til din egen side. Mulig vi kan slenge opp litt credits på serverenes MOTD.

Så hvis noen har lyst til å prøve så er det bare å sette i gang.

Deadline torsdag kveld klokken 22:00, så dere har forholdsvis god tid.

Bare å spørre hvis det er noe dere lurer på, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. :)

Edit: Liten forandring, deadline ble utvidet til torsdag kveld klokken 22:00.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nah.

Fint.

Om du får ett forslag, er det vinneren da? Eller kan det være stygt nok til at Foco velger å stå uten webside fortsatt? :)

Err, vanskelig spørsmål.. Du har sett det "designet" som var på sidene fra før? Hvis ja, så vet du at det ikke er lett å lage noe som ser værre ut, så mest sannsynlig vil nok det bli en vinner da. :p

Lenke til kommentar

Følg hva xorc sier (ikke kom med noe extra dritt xorc ;). Trenger engentlig common sense for design av en game site som begynner å bli skremmede pop :)

Credits på bunn av side er fint.

Have fun og enjoy CS @ foco =)

Hawthorn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...