Belial Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hei, Dette skjermkortet har inngang og utgang for TV elle r video. Det vil vel si at jeg har muligheten og få PC'en på TV'en og TV'en på PC. Stemmer ikke det? Å få PC'en til å vise på TV'en går helt fint, men omvendt så er jeg ikke helt sikkert. Noen som har peiling på dette og kunne gitt meg noen tips om hva så skal til? Software trenges vel også? -john Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Har kortet ditt tuner slik at du kan bruke den som en vanlig TV? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Det er vel ingen tuner på kortet, så du må nok til med en videomaskin eller liknende som mellomledd. Ellers trenger du vel bare en scart til kompositt/S-Video overgang (avhengig av hva slags video-inngang kortet har, og hva slags video-utgang tuneren du bruker har) fra det du vil bruke som tuner og plugge det inn i kortet. For å få opp inn-video på skjermen er det vel bare til å RTFM. :wink: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Har erfaring med Asus V8200T2 og video in. For det første, så virker det ikke med XP, da det ikke finnes WDM driver. Måtte bruke Win98. Da gikk det relativt greitt, Asus legger med et program som heter WinCoder for å vise video og ta opp til disk (mpeg2). Video kobles via composite eller S-video, lyd taes inn via lydkortet. Jeg fant fort store problemer. Mister hele tiden sync etter et par minutter. Mulig det har å gjøre med at jeg tok signal fra avspilling av VHS tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå