konduktans Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Har per nå en WinMo 6.1-telefon, og er halvveis fornøyd. Kunne dog tenke meg å hoppe på andriod-toget(siden nokia skjøt seg selv i foten med WP7). Etter jeg så Motorola DEFY, ble jeg litt interessert. Det er en fullgod android-telefon som tåler både vann, støt og støv. Supert! Men er det noen grunn til ikke å velge den? Main disadvantagesAndroid 2.1 is an outdated OS version Limited storage for installing apps No smart dialing No HD video recording No DivX video support out of the box Equalizer controls are not within the music player No secondary video-call camera http://www.gsmarena.com/motorola_defy-3514.php Vet strengt tatt ikke forskjell på alle desert-typene av android, men hva er galt med 2.1? Går det ikke an å oppgradere DEFY? Er det noen andre grunner til ikke å velge telefonen? EDIT: ser på motorola.no at DEFY er planlagt å bli oppdatert Q2 2011. Da får den android 2.2. Er det nyeste? Hvis nei, hva mangler den kontra nyeste? Endret 17. februar 2011 av conflict Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå