AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hei. Jeg er en gut på 17 år, og i helgene kan det hende jeg tar meg en røyk blandet med hasj/pot. Jeg har aldri blitt påvirket av dette før, men sist gang endte det med att jeg begynte å spy mange ganger. Lurer på hvorfor dette skjedde? Jeg vet jeg er dum som driver på med dette, så trenger ikke å si noe om det. Jeg vil bare ha svar på hvorfor det endte med att jeg spydde Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Fått i Deg Skunk (Pot med høy konsentrasjon av THC)? Kilde:DrugScope: Skunk What is skunk? Skunk is the generic name often used by the press and police to describe a potent form of the cannabis plant. In fact skunk is only one of 100 or so varieties of cannabis plant which have high levels of tetrahydrocannabinol (THC). Skunk's strength and speed can sometimes catch out inexperienced users. Many report that the 'stoned' effect can come on rapidly and be disabling. The results can be quite dramatic, including anxiety attacks and projectile vomiting. Kilde:Wikipedia: (Canabis) Skunk"Skunk" refers to several named strains of potent cannabis, grown through selective breeding and sometimes hydroponics. It is a cross-breed of Cannabis sativa and C. indica (although other strains of this mix exist in abundance). Skunk cannabis potency ranges usually from 6% to 15% and rarely as high as 20%. The average THC level in coffee shops in the Netherlands is about 18–19% Endret 17. februar 2011 av Qumad Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Du har "grønna", noe som kan skje, selv om det er rimelig uvanlig. Hadde du inntak av alkohol samtidig? Isåfall er det ihvertfall ikke rart. Ulempen med å grønne er at uansett hvor mye du spyr så blir du ikke bedre, slik du blir på alkohol alene. Røyk mindre er eneste løsning Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 bad quallity eller så er det skunk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Hei. Jeg er en gut på 17 år, og i helgene kan det hende jeg tar meg en røyk blandet med hasj/pot. Jeg har aldri blitt påvirket av dette før, men sist gang endte det med att jeg begynte å spy mange ganger. Lurer på hvorfor dette skjedde? Jeg vet jeg er dum som driver på med dette, så trenger ikke å si noe om det. Jeg vil bare ha svar på hvorfor det endte med att jeg spydde Ingen fare. Det er sånt som hender i blant. Kan være en kombinasjon av at du var sliten/lite søvn og bra shit Den kombinasjonen har ved et par anledninger fått meg til å rope på elgen også. Kan med grunnlag i seriøs cannabisforskning si at du rent medisinsk ikke har noe å frykte. Og nei, du er ikke dum som driver med dette om det er så sjeldent som du sier. Heller tvert imot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå