Gå til innhold

Ukeblad gir Apple-sjef dødsdom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Denne saken ble klippet fra vår samarbeidspartner Nettavisen.

Etter en nærmere sjekk av kilde og bakgrunn, har vi valgt å trekke den da den ikke lever opp til vår redaksjonelle standard.

Takk for alle tilbakemeldinger.

Flott å se at dere faktisk hører på oss!

Kudos!

Lenke til kommentar

Artikkel ligger fortsatt linket til enkelte steder på sidene, til tross for at man kommer til en blank side. Godt at den ble fjernet, men burde fjernes helt, blir litt mer profesjonelt da. EDIT: Ser ut til å ha blitt borte mens jeg satt å skrev :)

Var egentlig på vei inn for å ytre at det er nokså smakløst å skrive slike artikler på slikt grunnlag. Fikk nesten inntrykk av at iT-avisen og Nettavisen hovedsaklig skrev denne saken for å lokke/lure lesere fremfor å opplyse om tilstanden til Steve J.

Jeg mimres følgende:

"Med over 40 ansatte, blir dette en redaksjonell og teknisk satsning som er unik i norsk sammenheng. I stedet for å skrive de samme sakene to ganger, kan vi nå slå sammen kreftene og produsere mer og bedre innhold."

Dette gjaldt ikke Nettavisen?

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Virker som om hele Apple dreier seg rundt Steve Jobs... Er det virkelig slik at hvis han tar kvelden, så styrter hele Apple?

Steve er jo på mange måter et ikon, og merkevare på lik linje med Apple. Apple vil miste litt av sin identitet ved og miste Steve.

Steve må også ha en stor del av æren for hvordan Apple har klart å få forbrukere til å forgude deres produkter - til tross av hvor "forbrukerfientlige" Apples strategier er..

Jeg tror (og tror også at mange investorer tror) at Steve er den eneste som faktisk kunne klare og overbevise folk om at multitasking ikke var nødvendig (før det dukket opp i iOS4), eller at facetime er en fantastisk nyvinning som skal revolusjonere hvordan vi kommuniserer - osv - osv. Hvordan vil forbrukere reagere på "han nye" - vil han kunne overbevise? vil han klare og opprettholde den kontrollen Apple har uten å gå for langt? Risikoen for å gå på en "smell" er ganske stor.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...