Muffinman Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har satt sammen et par kasser med internt pci 56k modem. Det som er irriterende er at ved oppringning høres lyden i systemets stereo-høyttalere, selv om jeg har slått av lyden i modemegenskapene (høyttalervolum, står det vel under modemalternativer). Hvordan får jeg hindret modemlyden i å nå lydkontrolleren og tilhørende høyttalere? PS. Denne hører vel til i denne kategorien når det har med Windows-innstillinger å gjøre...? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har satt sammen et par kasser med internt pci 56k modem. Det som er irriterende er at ved oppringning høres lyden i systemets stereo-høyttalere, selv om jeg har slått av lyden i modemegenskapene (høyttalervolum, står det vel under modemalternativer). Hvordan får jeg hindret modemlyden i å nå lydkontrolleren og tilhørende høyttalere? PS. Denne hører vel til i denne kategorien når det har med Windows-innstillinger å gjøre...? Kontrollpanel ?> modem og lyd ned/av eller dobbeltklikke på lydikonet og velge avansert og slå av lyden på modem der. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Har prøvd å skru av lyden under kontrollpanel/modem. Og det funket ikke på noen av maskinene. DERFOR postet jeg dette innlegget. Skal prøve å bruke lyd/avansert og se om det virker. Takk for tips. ...har forøvrig oppdaget at det finnes en egen kategori for Windows-ting, og sendt pm til moderator med anmodning om å flytte tråden. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Problemet består! Det er sikkert enkelt når jeg bare finner ut av det... System 1: Abit SD7-533/1.6NW System2: Asus P4PE/2.66NW Flere tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå