-Sevve- Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ikke skyt meg om dette er feil kategori, flytt den da vel Fikk nettopp et gavekort på 750kr fra google adwords, som riktignok skal "betale" en annonse eller noe. Noen som vet hvorfor jeg fikk dette? Jeg har jo ikke "bestilt" det ? Også 1 spørsmål til: i "Brevet" står det først; "Annonser gratis til en verdi av 750 kr slik du selv ønsker. Lengre ned står det; "P.S. Bruk gavekortet på 750 kr som du selv ønsker. Husk imidlertid på at gavekortverdien reduseres til 600 kr 1. april 2011." Kan jeg da bruke det som jeg vil? Eller må pengene gå til annonser? Takker for svar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Pengene må gå til annonser til google adwords. Du fikk brevet sannsynligvis pga at du er registrert med ett eller annet, som f.eks en forening, selskap osv. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Ok, men jeg er jo ikke registrert noen plass som noe selskap eller selger eller hva jeg skal kalle det! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da kan det være spam. Men hender jeg får slike fra de som drifter webhotellet mitt, som gave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå