Athelas Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har to irriterende problemer med min iPhone 4. For det første, så slettes innstillingene for mobildata hver gang jeg kobler til et trådløst nettverk. For det andre så er høyttaleren på telefonen ødelagt/sprengt, slik at jeg ikke hører når det ringer etc. Telefonen er behandlet pent, og aldri mistet i gulvet eller noe. I tillegg har jeg aldri gjort noe som skulle tilsi at høyttaleren på bunnen av telefonen skulle være sprengt. I denne forbindelse har jeg vært på supportsidene til apple for å finne ut hvordan jeg kan få løst dette, men det er jo komplett umulig å finne ut hvordan jeg kan få fikset dette uten å ringe et nummer til 3kr minuttet. Når jeg prøver å navigere via sidene, så får jeg bare følgende alternativ: "The following service options are available for this product in the location you've selected. Find iPhone Carrier Support Your carrier provides support for your iPhone. NetCom Telenor" Dette irriterer vettet av meg da jeg har kjøpt telefonen gjennom applestore, og har verken Telenor el. Netcom som leverandør (har onecall). Hvordan i all verdens navn og rike kan man komme gjennom til disse folkene? Prøvde å ringe 800-nr som står på supportnettsidene, og fikk vite at den eneste måten jeg får løst problemet på er å signe opp til en engangsavtale på telefonsupport som koster 299,- For meg som forbruker virker det helt hårreisende at jeg må betale for at de skal fikse noe som ikke er min feil. Flere som har opplevd problemer/byråkrati i forbindelse med kontakt med iphone support fra apple? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå