Cuneax Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Warner Bros. og Apple gir ut egne app-utgaver av The Dark Knight og Inception. Les mer Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Velkommen etter Apple Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Utrolig smart å ha hver film som hver sin app da, i stedet for å ha en app hvor du kan kjøpe filmer. Å sitte å se film sammen på forskjellige iPods og iPads og kommunisere gjennom FB og twitter.. haha blir ikke teitere enn det. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Velkommen etter Apple Hva har apple med dette saken å gjøre? ... og i såfall, velkommen etter hvem? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Velkommen etter Apple Hva har apple med dette saken å gjøre? ... og i såfall, velkommen etter hvem? Apple og Warner Bros. har nylig kunngjort og lansert en "banebrytende" funksjon for Apple-produkter som iPad, iPhone og iPod Touch – en nedlastbar app som gir tilgang til filmene The Dark Knight og Inception, og eksklusivt bonusmateriale Og velkommen etter WP7. Men jeg skjønner virkelig ikke hva de som kjøper disse tenker på. Hvorfor betale 50-100kr for en film som er låst til en mobil enhet. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 liker ideen. Tror det vil bli bra på android tablets med HDMI ut så kan man streame til tv-en i full kvalitet. Men blir litt dumt å ha hver film som egen app. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har lest artikkelen to ganger og forstår ærlig talt ikke hva dette dreier seg om. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Testet inception på padda istad. Fine lyder, men egentlig ikke noe mer. Og ikke kan jeg kjøpe filmen heller. Bor jo ikke i statene... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Se der ja, en ny måte å forhøyne mobile regningen med 1000%. Herregud, er jo mye billigere å kjøpe filmen enn å streame det over mobil nettverket! Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Tror personlig at jeg holder meg til å laste ned filmene fra TPB og legge dem på Apple produktet via Itunes. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har lest artikkelen to ganger og forstår ærlig talt ikke hva dette dreier seg om. Du kan laste ned og sjå spelefilmar på ein mobiltelefon. Sidan Facebook og liknande sosiale medier også finnes på ein mobiltelefon meiner dei at du kan kommunisere med andre for å diskutere filmen. Sannsynlegvis meint brukt i etterkant, ikkje under sjølve filmen. Prisen er rimelig stiv for ein video i så lite format, det er sikkert eit betre marked for TV-seriar som folk kan sjå på bussen og liknande. For min del ser eg seriar og film på ein stor TV, det er ein viktig del av opplevelsen. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Litt utrolig at ingen har kommentert dette før, men: Man vil da kunne få laste ned eller streame filmen et uendelig antall ganger Streaming innebærer jo per definisjon at du laster ned filmen, uten nødvendigvis å lagre hele filmen på harddisken for senere bruk. Tolker det riktig, er det snakk om å enten streame eller lagre på harddisken. Flisespikkeri? Kanskje, men jeg ser det er mange som snakker om streaming og nedlasting som om det skulle vært forskjellige ting, og da er det viktig at et profesjonelt teknoligimedie som Amobil ikke bidrar til å spre denne misforståelsen enda mer. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 ...når du streamer lagers også noe lokalt, så fortsett å spikk på flisa di... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Tolker det riktig, er det snakk om å enten streame eller lagre på harddisken. Sjølvsagt er det snakk om å lagre den på harddisken eller vise den direkte frå nett, kva er altenativer? Ein film må nødvendigvis lastast ned for å kunne visast, men den treng ikkje bli liggande på disken og ta opp plass. Streaming og nedlasting er ikkje det samme nei. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Ein film må nødvendigvis lastast ned for å kunne visast Det var vel det som var poenget mitt, ja. Endret 18. februar 2011 av Dauemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg