pierce007 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Se bildet. Skjermen er full av striper og veldig vanskelig å kunne lese og se. Hva kan dette skyldes? Evt kan dette repareres? kan ikke være display kabelen som er slitt? Den som ses nederst til høyre med en liten merkelapp på. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Tja, det kan være noen kontaktpunkter som er dårlige... Du har ikke gjort andre endringer (driveroppsett/skjermkortbytte...)? Ser jo ikke helt frisk ut generelt på bildet, men den er vel kanskje åpnet nettopp på grunn av problemet ditt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Koble til en ekstern skjerm. Forsatt dårlig bilde = skjermkortet Vist ikke er skjermen gåen :-) Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Koble til en ekstern skjerm. Forsatt dårlig bilde = skjermkortet Vist ikke er skjermen gåen :-) like ille på ekstern skjem pris for evt ny skjerm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Koble til en ekstern skjerm. Forsatt dårlig bilde = skjermkortet Vist ikke er skjermen gåen :-) like ille på ekstern skjem pris for evt ny skjerm? Vist det er like ille på ekstern skjerm er skjermkortet ødelagt. Uansett, hadde ikke lagt penger i å bytte skjermkort eller skjerm, da det koster relativt mye, og de pengene bør heller legges i en ny datamaskin :-) Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Eh, etter det jeg kan se så er det snakk om en bærbar og der et det litt vanskelig å skifte skjermkortet. Jeg vet skjermkort kan skiftes på noen Acer modeller, men husker ikke hvilke. Som IT-henrik sier, det beste er nok å bruke penger på ny bærbar. Med mindre den PCen er så ny at dette går på garanti. Men fordi det virker som den kjører Windows XP, så gjetter jeg på at den Acer maskinen er litt gammel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Eh, etter det jeg kan se så er det snakk om en bærbar og der et det litt vanskelig å skifte skjermkortet. Jeg vet skjermkort kan skiftes på noen Acer modeller, men husker ikke hvilke. Som IT-henrik sier, det beste er nok å bruke penger på ny bærbar. Med mindre den PCen er så ny at dette går på garanti. Men fordi det virker som den kjører Windows XP, så gjetter jeg på at den Acer maskinen er litt gammel. Se specs. Den er relativt gammelt. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Se specs. Den er relativt gammelt. Jepp, den modellen er gammel vil jeg si. Kom nok på markedet i 2005 etter det jeg kan finne ut. Bedre å bruke penger på ny laptop ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå