Gå til innhold

Trenger Hjelp med database forslag

Anbefalte innlegg

har sittet noen kvelder prøvet å lære med hvordan jeg sakl få satt opp en database. har vudert flere typer. men er ikke sikker på hva som er det beste og hva som er det enklest med å legge inn informasjon og ta ut raporter over informsjon. har en hobby som jeg trenger ca 5-6 baser. men mye av dataen er lik på noen av de. men det er noe forkjell på dette.

Håper på noen posetive svar her også

På Forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og med database så mener du hvordan du bruker Access?

har så vit vært inn om prøvet meg med access. men er helt grønn når det gjelder begrensingen eller mulighetene med access eller andre type databaser som jeg kansje kan bruke som et verktøy på nett på ei hjemmeside.

databasene skal være til kjøretøy, stasjoner. iværtfall så på kjøretøy basen kan være at et kjøretøy kan ha vært innom kansje 3 eller 4 stasjoner før den blir enten solgt ut av etaten eller kondinert.

bare stasjons databasen har jeg en plasse mellom 800 og over 1000 steder bare på brannvesenes side så kommer ambulanse i tillegg i en egen database

Lenke til kommentar

Finn en bok om "Datakortet". Det skal være på norsk. Pass bare på at du ikke kjøper en bok som er utdatert, dvs baserer seg på gammel versjon av office.

Eller - ta deg en tur på universitetsbokhandleren hvis du har universitet eller høyskole i nærheten av der du holder til. Skal godt gjøres om du ikke finner en bok om access.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...