Mr. Ikke her mer Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg leter etter Stock Rom for Desire HD, men er ikke sikker på hva det er jeg må velge. Her etter litt søking funnet frem disse: http://xdafil.es/index.php?path=DesireHD/RUU/, men er ikke sikker på hvem av dem jeg burde velge. Det jeg tenker er at jeg må ta en av dem som begynner med RUU_Ace_HTC_WWE, er det korrekt? Min telefon er kjøpt i Norge, uten slike operatørlåsgreier. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Tenker du må ha den her: RUU_Ace_HTC_WWE_1.32.405.6_Radio_12.28b.60.140e_26.03.02.26_M_release_155891_signed.exe hvis du ikke ønsker den nyeste som er 1.72, men med endel bugs 1 Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Tenker du må ha den her: RUU_Ace_HTC_WWE_1.32.405.6_Radio_12.28b.60.140e_26.03.02.26_M_release_155891_signed.exe hvis du ikke ønsker den nyeste som er 1.72, men med endel bugs Jeg har akkurat lastet ned og holder på å legge over en annen nå faktisk. Den rommen dem bruker når man skal nedgreadere telefonen, slik at man kan roote. Om ikke den funker skal jeg forsøke med den du nevner. Takk. Oppdatert: Første rom jeg forsøkte var visstnok faktisk ødelagt av alle ting. Jeg installerte derfor en backup etter den første jeg prøvde kræsja i installeringa, og forsøkte med exefilen som jeg ble anbefalt her oppe. Den filen forteller meg at jeg har for lite batteri på telefonen (under 30%), mens sannheten er at jeg har ca 90% batteri. Ikke er den samme rommen som jeg ble anbefalt tilgjengelig som .zip heller. Hvilken av rommene vil dere anbefale om jeg må bruke zipformat? Endret 17. februar 2011 av seppolaatle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå