shit89 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 ville heller kjøpt et asus hk. Lenke til kommentar
rck Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 ville heller kjøpt et asus hk. tja.. tenkte først å kjøpe asus p4p800 deluxe, men en kompis var rimelig overbevisende når det kom til abit is7 hk'et, så derfor ble det det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ville heller gått for Abit IC7... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hva tror dere? Oppsettet er bra det, det hovedkortet mener jeg er testet her: http://www.ocshoot.no/abit_is7g_1.htmmed gode res Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Denne gangen har vi tatt en titt på Abit IS7-G hovedkortet. Dette er "lillebror" til Abit IC7-G og er basert på i865 "Springdal" brikkesettet. I det øyeblikket du overklokker maskinen og kjører minnet asynkront med FSB så mister IS7(-G) kortet noe av ytelsen sammenlignet med IC7(-G) kortet. Det er ikke mye vi snakker om, men det er målbart. Den største grunnen til dette så vidt jeg kan se, er at IS7(-G) kortene ikke aktiverer PAT i disse tilfellene Hvorfor velge noe som er dårligere enn IC7 Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Digg oppsett Men jeg personlig ville ihvertfall kjøpt 2.6GHz eller høyere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå