Juke Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Samsung Galaxy Spica er en veldig mye dårligere speccet telefon enn iPhone 4, spesielt når det gjelder skjerm, kamera og lagringsplass, og koster i følge prisguide.no fra kr 2279,- uten binding, mens iPhone 4 koster fra kr 4890,- uten binding. 1 Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det er en grunn til at vi bare ser dumme fjortisser og gamle IT folk med iPhone... Har du noe svar på hvorfor vi bare ser bitre androidtilhengere på apple-tråder da ? 3 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det er en grunn til at vi bare ser dumme fjortisser og gamle IT folk med iPhone... Den HTC telefonen du fikk hadde tydelige produksjonsfeil i batteriet, etc. Jeg har hørt om flere tilfeller fra kamerater og andre medier om at iPhone har eksplodert og sluttet å funke. Apple iPhone 4 = 5000 kroner (eller no) Samsung Galaxy Spica = 700 kroner Begge disse har samme funksjonalitet bare at Spica har android og man kan derfor gjøre hva man vil med telefonen uten og bli saksøkt eller nektet garranti av apple. Sammenligner du iPhone med en Spica? Jeg har aldri sett deg her i mobilforumet, og det er ikke vanskelig å se at du ikke hører hjemme her. Spica er ikke i samme spesifikasjonsklasse som iPhone 4, HTCs toppmodeller, Samsungs toppmodeller osv. Jeg har forøvrig trykket på en Spica, og den slet med å kjøre PAPIJUMP! Den lå på rundt 15 FPS. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Vel, jeg kan si det slik. Jeg sliter ikke med Angry Birds på min. Jeg har heller aldri sett deg på android fora så vi er vel ganske like der. Liker at du trekker inn "ikke hører hjemme her". Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 "Jeg har heller aldri sett deg på android fora så vi er vel ganske like der." Noe som igjen viser at du aldri er her. Ta en titt i Android Screenshot-tråden, HTC Desire HD - Teknisk Diskusjon, og Anbefalte Android-applikasjoner. Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Takk til deg Refsa. For den gjenomsnittlige bruker handler ikke alt om antall funksjoner. Det er snakk om en god helhet. iPhone har vært gode på det i "årevis". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg